انواع ردیاب مغناطیسی در میان جدیدترین مدل‌های GPS خودرو قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارند و به دلیل نحوه عملکردشان و سرعت و دقت زیاد در ردیابی بسیار مورد استقبال واقع شده اند. در این ‌میان ردیاب نظامی خودرو یکی از معتبرترین انواع ردیاب آهن‌ربایی است که بدون نیاز به سیم‌کشی به برق خودرو به ‌محض اتصال به بدنه داخلی یا بیرونی خودرو و روشن‌شدن فعال می‌شود.

این محصول در مدل‌های مختلف خودروها مانند خودروهای سنگین و ماشین‌های سازمانی هم قابل ‌استفاده است و به دلیل حالت مغناطیسی قوی که دارد حتی با تکان‌های شدید هم از بدنه خودرو جدا نمی‌شود.

ردیاب‌های پیشرفته مگنتی یک قابلیت عالی دارند و آن مجهز بودن به باتری داخلی پرقدرت است که نیاز آن‌ها را به سیم‌کشی و اتصال به برق خودرو حذف می‌کند. انواع حرفه‌ای ردیاب خودرو آلمانی با باتری‌های قدرتمندی که دارند بعد از یک‌بار شارژ کامل به مدت یک‌سال قابلیت حفظ شارژ دارند.

علاوه ‌بر این با دارا بودن دکمه اخطار S.O.S امکان شنود صدای محیط، قابلیت ارسال سیگنال اطلاعات به‌ صورت آفلاین،ثبت اطلاعات در حافظه داخلی، قابلیت نصب سیم‌کارت، ردیابی با سرعت و دقت بالا و نداشتن چراغ نشانگر روی بدنه ردیاب از امکانات خاص این نوع ردیاب نظامی خودرو است.

برای خرید ردیاب مدل C311B کلیک کنید.

چرا ردیاب نظامی خودرو بهتر است؟

ردیاب نظامی خودرو قابلیت‌هایی را در کنار هم دارد که خیلی از ردیاب‌های پیشرفته در انواع دیگر تنها تعداد کمی از آن را دارا هستند. علت نام‌گذاری این مسیریاب تحت عنوان نظامی بدلیل قدرت بالا در شرایط محیطی سخت است. این دستگاه به‌ گونه‌ای طراحی ‌شده است که در شرایط سخت و پیچیده و آب‌وهوای خاص باز هم دقیق‌ترین اطلاعات را به کاربران مخابره می‌کند.

بدنه‌ فلزی و چندلایه دارد و حتی با ضربات شدید هم آسیب نمی‌بیند و به عملکردش ادامه می‌دهد. بدنه این محصول با پیشرفته‌ترین استانداردهای بین‌المللی در برابر گرما سرما رطوبت و آب عایق‌بندی شده است.

شاید بتوان این مدل پیشرفته از مسیریاب حرفه‌ای را سوپرمن دنیای ردیاب‌ها دانست. ابزاری بی‌بدیل که به تمام نیازهای امنیتی کاربران تمام‌وکمال پاسخ می‌دهد.

ویژگی‌های خاص ردیاب آهن‌ربایی نظامی که هیچ ردیابی ندارد

به‌جرات می‌توان گفت  این ردیاب در تامین امنیت خودرو در بدترین شرایط محیطی به بهترین وجه ممکن عمل می‌کند. مسیریابی مجهز به آهن‌ربای قوی که تا یک‌سال نیاز به شارژ ندارد و با طراحی مهندسی جذاب‌ترین قابلیت‌های یک ردیاب پلیسی را داراست.

جالب است بدانید که مقاومت بدن این ردیاب در برابر رطوبت و آب به‌قدری بالاست که حتی در عمق ده‌متری آب هم عمل می‌کند. درضمن بدنه دستگاه با متریالی ساخته ‌شده که حتی در برابر ضرباتی تا 2/5 G هم مقاوم است. دارا بودن آهن‌ربای سوپر مگنتیک اتصال فوق قوی ردیاب GPS را به بدنه خودرو امکان‌پذیر می‌کند که به‌نظر می‌رسد جدا کردن آن اتفاقی محال است. آنتن و سنسورهای داخلی و پیشرفته ردیاب نظامی خودرو با دارا بودن آنتن‌های داخلی در سخت‌ترین شرایط هم از کار نمی‌افتد. یکی از امکانات خاص ردیاب وجود سنسورهای پیشرفته حرکتی است که برای تشخیص ضربه، حرکت و لرزش و هر گونه آسیب ناشی از وارد شدن ضربات خودرو طراحی شده است.

ضمنا این ردیاب مجهز به باتری فوق قوی است که حتی در شرایط سخت به‌عنوان پاوربانک هم می‌توان از آن استفاده کرد. سنسورهای دستگاه حتی ساده‌ترین لرزش‌ها را تشخیص داده و با ارسال پیامک به صاحب خودرو هشدار می‌دهند.

درنهایت امکان شنود صدای محیط جذاب‌ترین قابلیتی است که هر کاربری را با مقاصد مختلف برای خرید این نوع ردیاب مشتاق می‌کند. با وجود میکروفن‌های حرفه‌ای و باکیفیت این ردیاب امکان شنیدن صدای محیط با کیفیت بالا امکان‌پذیر خواهد شد. ناگفته نماند که در شرایط خاص و بحرانی می‌توانید با فشردن دکمه اضطراری S.O.S درخواست کمک کنید. این ردیاب قابلیت کاربرد روی انواع وسیله نقلیه حتی به‌عنوان جی‌پی‌اس موتور سیکلت را دارد.

شاید تا پیش از ظهور ردیابها نگرانی همیشگی از بابت سرقت خودرو توجیه داشت اما در حال حاضر اگر خودرویی به این ابزار هوشمند مجهز باشد حتی در بدترین حالت ممکن که خودرو دزدیده شود، امکان ردیابی از راه دور برای صاحب خودرو فراهم است. به این معنی که مسیر طی شده خودرو روی نقشه پنل کاربری به طور دقیق همراه با تاریخ و زمان و لوکیشن قابل مشاهده است.

با وجود چنین امکاناتی به محض آگاهی از سرقت خودرو می توانید موقعیت جغرافیایی آن را در اختیار پلیس قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.