گزارش های سالانه نیروی انتظامی نشان داده است که نرخ سرقت خودرو در سال جاری نسبت به سال گذشته 20 درصد بالاتر رفته است که در این مورد امنیت پایین خودروها مزید بر علت است. روش های گوناگونی برای تامین امنیت قابل توجه خودروها وجود دارد که یکی از آنها نصب بهترین ردیاب خودرو جی پی اس است.

این روزها با توجه به شرایط اقتصادی موجود و تورم بالا ترس از دست دادن خودرو به یک نگرانی بزرگ برای افراد تبدیل شده است. همانطور که اشاره شد برای تامین امنیت خودروهای شخصی و دولتی شیوه های گوناگونی وجود دارد اما بهترین و بروزترین آنها خرید ردیاب ماشین و موتور سیکلت با قابلیت های عالی است.

با بکارگیری بهترین ردیاب خودرو جی پی اس امکاناتی برای باخبر شدن از وضعیت خودرو در لحظه و هر مکان روی نقشه برای شما فراهم خواهد بود. در ادامه بحث می خواهیم در خصوص کارکرد جدیدترین ردیاب خودرو اطلاعاتی را با شما در میان بگذاریم.

ردیاب خودرو چه عملکردی دارد؟

ردیابها ابزارهای الکتریکی کوچکی هستند که به وسیله یک عدد سیم کارت راه اندازی می شوند و توسط آن می توانید از جزئیات لوکیشن خودروی تان اطلاع کامل پیدا کنید. این وسیله کاربردی مشابه جی پی اس خودرو است با این تفاوت که قابلیت های خیلی بیشتری دارد و در ابعاد و سایز کوچک طراحی و تولید می شود. این ابزار کوچک را می توان در قسمت های مختلف خودرو مانند سقف، درهای خودرو و داشبورد و یا هر جای مناسب دیگر نصب کرد. ردیابها دو مدل هستند بعضی با سیم کشی اتصال پیدا می کنند و برخی دیگر به صورت بیسیم هستند.

مراحل راه اندازی ردیاب خودرو

برای نصب بهترین ردیاب خودرو جی پی اس ابتدا باید سیم کارت را روی آن نصب کنید. سپس ردیاب باید به برق خودرو اتصال پیدا کند. به همین سادگی ردیاب فعال می شود و از این پس موقعیت جغرافیایی دقیق خودرو برای صاحب خودرو قابل رویت خواهد بود. صاحب خودرو می تواند در هر جایی که باشد به طور آنلاین بر عملکرد خودرو نظارت کند و  در مواقع لازم آن را حتی در حال حرکت خاموش کند.

کاربرد بهترین ردیاب خودرو جی پی اس

سیستم ردیاب خودرو جی پی اس یا همان ترکر کاربردهای زیادی دارد. این وسیله ضروری دارای سیم کارت و GPS است که موقعیت جغرافیایی خودرو را به طور دقیق پایش کرده و برای صاحب خودرو ارسال می کند.

البته محاسبه موقعیت جغرافیایی خودرو تنها یکی از قابلیت های این ردیاب های حرفه ای است. مهم ترین قابلیت های ردیاب عبارتند از:

در هر لحظه ای که اراده کنید محل دقیق خودرو روی موبایل یا کامپیوتر شخصی تان قابل مشاهده است. ردیاب این امکان را می دهد که از راه دور خودرو را خاموش کنید. به وسیله ردیاب می توانید برای خودرو سرعت مجاز تعریف کنید و در صورت بالا رفتن این میزان سرعت، هشدارهایی به صاحب خودرو ارسال می شود.

یکی دیگر از جذاب ترین قابلیت های ردیاب تعیین محدوده جغرافیایی مجاز برای حرکت خودرو است و چنانچه راننده خودرو از این محدوده مشخص شده عبور کند ردیاب هشدار می دهد. در ضمن مسیر حرکت خودرو در بازه های مختلف زمانی با ثبت تاریخ و زمان دقیق برای صاحب خودرو یا راننده ارسال می شود.

ردیابها در شرایط و موارد مختلفی قابل استفاده هستند و در حال حاضر خیلی از کارها را ساده کرده اند.

به طور مثال اداراتی که خودرو در اختیار کارمندان قرار می دهند با بکارگیری بهترین ردیاب خودرو جی پی اس قادر خواهند بود محل های تردد و زمان های حرکت رانندگان را پایش کنند. نمونه ای دیگر آژانس های مسافربری هستند که  مسیر حرکت راننده هایشان را با ردیاب تحت نظر می گیرند. اما به طور کلی مهم ترین کاربرد ردیاب جی پی اس خودرو برای تامین امنیت و جلوگیری از سرقت خودرو است.

ردیاب خودرو جی پی اس بر اساس سیستم شبکه موبایل GSM/GPS طراحی شده و سیستم موقعیت یاب ماهواره ای دارد. امکان موقعیت یابی دقیق به صورت آنلاین و امکان قطع برق و سوخت خودرو از راه دور در سریع ترین زمان ممکن از ویژگی های منحصربفرد ردیاب خودرو جی پی اس است. دقت کار این ردیابها بسیار بالا بوده و تمام جزئیات و شرایط خودرو را از طریق sms یا کامپیوتر و موبایل ردیابی کرده و موقعیت دقیق را بدست می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.