اگر شما هم رویای یک ردیاب هوشمند و حرفه ای خودرو را برای کنترل از راه دور وسیله نقلیه خود در سر دارید پیش از هر چیز باید مزایای بهترینردیاب خودرو را بدانید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. ردیاب ها ابزارهای الکترونیکی کوچکی با قابلیت دسترسی از راه دور به موقعیت خودرو هستند. این ابزارها با سیم کارت فعال شده و چیزی شبیه به جی پی اس هستند اما کارایی های خیلی بیشتری دارند.

ردیاب در بخش هایی از خودرو مانند سقف، درها، داخل داشبورد یا زیر داشبورد نصب می شود. بعضی از آنها با سیم کشی اتصال پیدا می کنند و برخی دیگر به شکل بیسیم هستند. ردیابها برای فعال شدن باید به برق خودرو وصل شوند تا در هر لحظه موقعیت جغرافیایی خودرو را برای صاحب خودرو نمایش دهند. به این صورت صاحب خودرو در هر موقعیتی به صورت آنلاین خودروی خود را تحت نظر می گیرد و در صورت لزوم می تواند آن را از حرکت بازدارد.

این ابزار حرفه ای امکانات عالی برای موقعیت یابی سریع خودرو به صورت آنلاین را فراهم می کند و حتی قابلیت قطع برق یا سوخت خودرو از راه دور را فراهم می کند.

این ابزار بسیار کاربردی بخاطر ابعاد کوچک و بدنه باریک و جمع و جور پروسه نصب خیلی ساده ای دارد. از آنجایی که انواع باکیفیت بالا و بهترین ردیاب خودرو بخش سخت افزاری قوی و حرفه ای دارند شما را از سرویس و تعمیرات مداوم بی نیاز می کنند.

ویژگی های بهترین ردیاب خودرو

بهترین ردیاب خودرو از لحاظ دقت ردیابی منحصر بفرد عمل می کند و به وسیله موبایل یا کامپیوتر و یا حتی از طریق sms می توان خودرو را ردیابی کرد. این گونه ردیابها معمولا نرم افزارهای ردیابی فارسی قوی دارند که کار را برای شما آسان می کند. برخی از نمونه های ردیاب خودرو طراحی بی نظیری در کاهش سایز دارند و تقریبا به اندازه یک قوطی کبریت هستند.

 این نوع ابزارها در کنار ردیابی موقعیت خودرو وسیله ای کاربردی برای شنود صدای سرنشینان خودرو است. این دستگاهها امکان ردیابی خودرو را از یک دستگاه کامپیوتر و یا موبایل فراهم می کنند و لوکیشن دقیق خودرو بر روی نقشه نمایش داده می شود. در ضمن می توانید از مسیرهایی که خودرو در طی مدت زمان خاصی از آن گذر کرده است و همچنین زمان دقیق توقف ها مطلع شوید. این نوع اطلاعات در بخش پنل ردیابی روی کامپیوتر و یا موبایل قابل مشاهده است.

کاربرد ردیاب خودرو

سیستم های ردیاب کاربردهای متنوعی دارند. این ابزارها مجهز به سیم کارت و GPS در سیستم خود هستند که موقعیت مکانی خودرو را به طور دقیق با جزئیات بری صاحب خودرو ارسال می کند. شما با دسترسی به این تجهیزات قادر خواهید بود از راه دور کنترل خودروی خود را در دست بگیرید. در سیستم این ابزارهای کاربردی این امکان فراهم شده که سرعت مجازی برای خودرو تعریف شود و در صورتی سرعت از این میزان بیشتر شود صاحب خودرو با هشدارهایی در جریان قرار می گیرد.

یکی از دلایل اصلی محبوبیت ردیاب خودرو، ایمنی در برابر سرقت است. مالکان خودرو در این شرایط می توانند از مکان دقیق خودروی دزدیده شده خود اطلاع پیدا کنند. در شرایط مشابه دیگری که خودرو را در جایی پارک کرده اید اما محل آن را فراموش کردید، ردیاب خودرو به کمک شما می آید.

شاید این سوال بریتان پیش آمده باشد که با وجود دزدگیر چرا باید به بهترین ردیاب خودرو نیاز پیدا کنید؟ در پاسخ باید بگوییم که سارقان پس از دزدیدن ماشین اولین کاری که می کنند، قطع کردن دزدگیر است. در ضمن محل نصب دزدگیرها به دلایل فنی زیر جعبه فرمان است که سارقان به سرعت به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

علاوه بر این ردیاب خودرو امکانات خیلی بیشتری مانند هشدار سرقت باطری ماشین، هشدار سرعت غیر مجاز، هشدار عبور از محدوده مشخص شده، امکان خاموش کردن خودرو از راه دور و… را برای صاحبان خودرو فراهم می کند. تولید کنندگان بهترین ردیاب خودرو با تلفیق بخش نرم افزاری و سخت افزاری با طراحی پیشرفته و اصولی کیفیت بسیار خوبی را به وجود آورده اند.

ردیابهای خودرو این روزها کاربردهای گسترده ای پیدا کرده اند، به عنوان نمونه شرکت هایی که خودروهایی در اختیار کارمندان خود قرار می دهند با این تجهیزات قادر خواهند بود زمان و محل تردد کارمندان را تحت نظر داشته باشند. در موارد دیگری مانند آژانس های مسافربری مدیران از مسیر حرکت رانندگان خود اطلاع پیدا می کنند.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.