جدیدترین ردیاب حرفه ای خودرو : اگر به ‌دنبال یک راهکار مناسب برای کنترل امنیت خودرو به‌طور هوشمند هستید که نگرانی‌های مداوم شما را درمورد موقعیت و وضعیت خودروی شخصیتان رفع کند، جدیدترین ردیاب حرفه‌ای خودرو راه حل عالی برای شماست. شاید تا به‌ حال با ردیاب خودرو حرفه‌ای آشنایی نداشته‌اید در این ‌صورت باید بدانید که این ابزارها با کمک اپلیکیشنی که روی موبایل یا کامپیوتر نصب می‌شود کار می‌کند و در هر لحظه می‌توانید خودروی شخصیتان را چک کنید بدون این‌که نیازی باشد دائم به آن سر بزنید.

این دستگاه‌های کوچک و کار راه ‌انداز به ‌طور مخفی در بخش‌های مختلف اتومبیل جاگذاری می‌شوند و غریبه‌ها  سارقان قادر نخواهند بود به این سادگی‌ها آن را پیدا کنند. تا پیش ‌از این جی ‌پی ‌اس ها قوی‌ترین ابزارها برای تعیین موقعیت خودرو بودند، اما امروزه با ظهور نسل جدیدی از ردیاب خودرو جی‌پی‌اس فناوری‌های نوینی در عرصه ایمنی خودرو به ‌وجود آمده است که برای خیلی از مشاغل نیز کاربردی و مفید است.

با استفاده از سامانه ردیابی خودرو می‌توانید حتی مسافت طی شده‌ی اتومبیل، عبور خودرو از مرزهای تعیین‌شده، موقعیت مکانی خودرو به‌صورت زنده و حتی توقف‌های خودرو را همراه با زمان توقف و تاریخ مشاهده کنید. این دستگاه حرفه‌ای با ابعاد کوچک قابل نصب روی انواع وسایل نقلیه شخصی مانند اتومبیل، موتورسیکلت و حتی دوچرخه است.

قابلیت های جدیدترین ردیاب حرفه ای خودرو

یکی از مزایای بزرگ جدیدترین ردیاب حرفه‌ای خودرو در شرایط سرقت خودرو مشخص می‌شود. وقتی سرقتی اتفاق می‌افتد به دلیل مخفی بودن ردیاب فرد سارق متوجه آن نمی‌شود و صاحب خودرو می‌تواند با کمک سامانه ردیابی که روی موبایل یا کامپیوترش نصب ‌شده موقعیت دقیق خودرو را ردیابی کند. یکی از آپشن‌های جالب ردیاب خودرو حرفه‌ای این است که هم‌ زمان می‌توان آن را هم به ‌طور شخصی و هم به ‌صورت شرکتی پیگیری کرد.

همه دارندگان وسایل نقلیه متفاوت می‌توانند با خرید ردیاب جی‌پی‌اس مخفی از امکانات عالی آن برای امنیت خودرو استفاده کنند. شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ می‌توانند با خرید عمده جدیدترین ردیاب حرفه‌ای خودرو برای کنترل مسیر رانندگان و بهبود عملکرد کارکنان و رانندگان شرکت با کمک ردیاب، نظارت دقیق تر و راحت تری بر کار آنها داشته باشند.

ردیاب‌های جدید که به ‌تازگی به بازار وارد شده‌اند یکی از کاربردی‌ترین ابزارها برای مسیریابی خودروها و موتورسیکلت ‌ها هستند که با اندازه کوچک و آهن‌ربایی بودن کاربردشان بسیار راحت شده است. گونه‌ای از این ردیاب‌های مغناطیسی به ‌راحتی در بخش زیرین اتومبیل نصب می‌شوند، بدون این‌که راننده خودرو از آن اطلاع پیدا کند.

قدرت مغناطیس این مسیریاب‌ها به‌ قدری زیاد است که به ‌هیچ ‌عنوان در اثر عوامل معمولی از محل اصلی جدا نمی‌شوند. ردیاب خودرو با توجه به کاربردهایی که دارد قیمت‌های متفاوتی خواهد داشت و البته قابل نصب بر روی انواع مدل‌های خودروست.

این ابزارها در دو مدل پایه و سفارشی قابل خرید هستند و فرق اصلی آن‌ها در امکان پیاده ‌سازی آپشن‌های اضافه به ‌صورت نصب سنسورهای لرزش، ضربه و یا خروج از محدوده حرکتی مشخص است. جدیدترین ردیاب حرفه‌ای خودرو سیستم پیشرفته‌ای دارد که نیازی به سیم‌کشی و نصب ندارد. این ردیاب به کمک 8 آهن ‌ربای پرقدرت در زیر ماشین نصب می‌شود و در هر لحظه قابل پایش است.

ردیاب آهن ‌ربایی دارای قابلیت شنود و مجهز به باتری 30 هزار میلی‌آمپری است که بدون احتیاج به شارژ به مدت یک ‌سال کار می‌کند. البته در صورت تمایل می‌توانید از انواع دیگر ردیاب خودرو خریداری کنید. در مدل‌های معمول‌تر ردیاب خودرو با سیم‌کشی به باطری ماشین متصل شده و فعال می‌شود. اما این نوع از ردیاب‌ها هم درصورتی‌که به ‌علت سرقت یا هر مشکل دیگر ارتباطشان با باطری خودرو قطع شود، با باتری داخلی تا چند ساعت فعال هستند و در این مدت خودرو قابل ‌ردیابی است.

کارکرد ردیاب خودرو جی‌پی‌اس

ردیاب خودرو جی‌پی‌اس بهترین دستگاه برای حفظ امنیت خودروهای سبک و سنگین و حتی موتورسیکلت هاست و ویژگی های بارز آن قابلیت کارکرد تا 72 ساعت بدون نیاز به برق، قابلیت خاموش کردن ماشین از راه دور در لحظه و سیستم شنود آن است. با اینکه کارایی و امکانات انواع ردیابهای خودرو با هم متفاوت است اما در نهایت با یک هدف مشترک برای تامین امنیت خودرو تولید می شود.

اصلی ترین کارایی ردیاب مخفی خودرو دریافت اطلاعات از موقعیت مکانی خودروی متحرک یا ثابت و ارسال این اطلاعات در بستر ارتباطی متصل به سرورهای مرکزی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.