همان‌طور که می‌دانید در گذشته‌های دور انسان‌ها برای انتقال از نقطه ای ‌ای به نقطه دیگر از راهنمایی ستارگان کمک می‌گرفتند. اما این روزها با پیشرفت‌های وسیع علم و تکنولوژی خیلی از مشکلات زندگی آدما در مورد گم کردن مسیر و سردرگمی با مسیریاب ضدسرقت حل‌ شده است.

دستگاه مسیریاب تجهیزاتی برای بهبود شرایط زندگی انسان و از بین رفتن نگرانی‌های همیشگی در مورد از دست دادن دارایی‌های شخصی در قالب خودرو و وسایل نقلیه است. یکی از مشکلاتی که باعث شده خیلی از ما از رانندگی دل‌زده شویم بلد نبودن مسیرها و سردرگمی در هنگام پیدا کردن آدرس‌های مورد نظرمان است.

این مشکل زمان زیادی از زندگی‌هایمان را تلف می‌کند تا ازجایی به جای دیگر سفر کنیم و آدرس خاصی را پیدا کنیم. دستگاه مسیریابی یک همراه دائمی در تمام طول مسیر های شما در خیابان‌ها جاده‌ها و کوچه‌ها است و در هر سفر در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید به مقصد برسید.

دستگاه رهیاب دارای قابلیت راهنمای صوتی است که راننده را به ‌صورت صوتی به سمت مقصد راهنمایی می‌کند تا در حین رانندگی دچار حواس‌پرتی نشود. درضمن این دستگاه مدت‌زمان لازم برای رسیدن به مقصد با توجه به ترافیک را تشخیص می‌دهد تا به‌موقع سر قرارها و محل کار حاضر شوید.

انواع ردیاب در بازار

ردیاب شخصی: متأسفانه همیشه شاهد اخبار تلخی از سرقت کودکان، تصادف سالمندان یا مفقود شدن اموال و حیوانات هستیم که موجب شده نگرانی‌های دائمی درمورد این اتفاقات داشته ‌باشیم. با توجه به این نیاز مبرم در زندگی انسان‌ها با پیشرفت تجهیزات حفاظتی دستگاه‌های ردیابی به وجود آمد که به کمک آن می‌توانیم از کودکان، سالمندان، بیماران و اموالمان در برابر سرقت محافظت کنیم. در شرایطی که با رخدادی مواجه شدیم به کمک ردیاب می توانیم این موارد را شناسایی و پیگیری کنیم. دستگاه های ردیاب شخصی ابزارهای حرفه‌ای هستند که می‌توانید مانند ساعت مچی دور دست کودک یا سالمند ببندید و آن‌ها را از خطراتی که تهدیدشان می‌کند محافظت کنید.

ردیاب خودرو: حتما به ‌خاطر دارید که در گذشته‌های نه‌چندان دور که چند خانواده موقع می‌خواستند با هم به منطقه ای سفر کنند، در اتومبیل‌های جداگانه پشت سرهم حرکت می‌کردند تا با هم همراه باشند و مسیر را هم گم نکنند.

در حال حاضر باوجود دستگاه ردیاب خودرو می‌توانیم موقعیت ماشین‌هایی که با ما همراه هستند را در پنل کاربری گوشی موبایل که مربوط به ردیاب خودرو است ببینیم و نگرانی از بابت گم کردن همدیگر نداشته باشیم. اگر شما به خودروی گران‌قیمتی خیلی علاقه دارید اما از ترس سرقت، خودرو دلخواهتان را نمی‌خرید یا این‌که اگر به‌علت نداشتن پارکینگ دائماً نگرانید که ممکن است اتومبیل‌تان ربوده شود با کمک دستگاه ردیاب خودرو GPS همه نگرانی‌ها از بین می‌رود.

مسیریاب ضدسرقت چیست ؟ بلافاصله پس ‌از این‌که ردیاب ضد سرقت را روی خودرو نصب کنید می‌توانید موقعیت مکانی آن را در همه‌جا مشاهده کرده و در صورت بروز مشکل خود را به محل برسانید. دستگاه‌های ردیاب خودرو به دو نوع آنلاین و آفلاین دسته‌بندی می‌شوند.

دستگاه آنلاین بهترین نوع رهیاب است که با فعال شدن اینترنت گوشی به وسیله جی‌پی‌اس موقعیت خودروی شما را نشان می دهد. اما ردیاب‌های آفلاین موقعیت خودرو، وضعیت درهای خودرو و سوئیچ را از مسیر پیامک به شما اطلاع می‌دهند.

خرید ردیاب خودرو(مسیریاب و ضدسرقت)

هنگامی‌که تصمیم جدی می‌گیرید که برای خرید مسیریاب ضدسرقت خودرو اقدام کنید ابتدا باید نوع خواسته‌ها و توقعات تان را از دستگاه ردیاب مشخص کنید و در نظر بگیرید که دنبال چه قابلیت‌هایی هستید.

در مرحله بعد با توجه به امکانات موردنظر ردیاب حرفه‌ای از برند معتبر انتخاب کنید. این کار باید با مدتی تحقیق انجام شود چراکه این روزها به دلیل تبلیغات گسترده برندهای تقلبی، شناسایی انواع اصل و اورجینال دشوار شده ‌است. برای این کار بهتر است نمایندگی‌های معتبر فروش رهیاب را انتخاب کنید تا آن‌ها با مشاوره‌های کارشناسی بهترین گزینه را در اختیار شما قرار دهند.

درضمن هنگامی‌که از فروشگاه‌های معتبر خرید ردیاب را انجام می‌دهید از پشتیبانی‌های پس ‌از فروش بهره‌مند می‌شوید و در صورت هر گونه اختلال می‌توانید کارشناسان را در جریان قرار دهید بهترین خرید زمانی اتفاق می‌افتد که اطمینان داشته باشید کالای اصلی خریداری کرده‌اید که قرار است تا سالیان سال قابلیت‌های منحصربه‌فردی را در اختیار شما قرار دهد.

در هنگام انتخاب نوع ردیاب شخصی یا ردیاب خودرو هدف تان از به کارگیری ردیاب را به مشاوران فروش اطلاع دهید تا بهترین نمونه ها را به شما معرفی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.