ردیاب خودرو آهنربایی : اگر همیشه برای تامین امنیت خودروی شخصی تان نگرانید و مدام ترس سرقت خودرو را دارید،ردیاب خودرو آهنربایی می‌تواند امنیت خاطر همیشگی برایتان به ارمغان بیاورد این ابزار حیاتی قابلیت نصب در انواع خودروهای سنگین و سبک و موتورسیکلت‌ها را دارد. از این ردیاب‌ها برای نظارت بر وضعیت خودرو، تعیین موقعیت مکانی، دریافت گزارش از وضعیت خودرو استفاده می‌شود.

ویژگی های ردیاب آهن ربایی

همانند ردیاب‌های سیمی و انواع ماهواره‌ای در انواع ردیاب آهن‌ربایی که به آن مگنتی یا مغناطیسی هم می‌گویند با وجود قابلیت جی‌پی‌اس می‌توانید به ‌طور آنلاین خودرو را ردیابی کنید. ردیاب خودرو آهنربایی بدنه مقاومی در برابر رطوبت و تغییرات گرما و سرمای شدید هوا دارد. جالب است بدانید این ردیاب می‌تواند سرعت خودرو را ثبت کرده و همچنین جهت حرکت خودرو را تشخیص دهد.

قابلیت های ردیاب آهن ربایی خودرو

کاربرد این دستگاه امنیتی خودرو محدودیت خاصی ندارد و می‌توان قابلیت‌های بی‌نظیر آن را در ماشین‌های نظامی، آمبولانس، ماشین آتش‌نشانی هم به کار گرفت. یکی از کارایی‌های عالی ردیاب خودرو برای شرکت‌های حمل ‌و نقل و سازمان‌هایی است که می‌خواهند کارکرد رانندگان خود را زیر نظر بگیرند. با این وسیله مدیران می‌توانند وضعیت و مسیر حرکت خودرو را زیر نظر گرفته و گزارش اطلاعات عبور خودرو از محدوده‌های خاص مشخص ‌شده را سریعاً دریافت کنند.

چرا ردیاب خودروی حرفه‌ای این‌قدر مهم است؟

حتما شما هم بارها از دوستان و آشنایان شنیده اید که با وجود مجهز کردن اتومبیل شان به قفل فرمان، نصب دزدگیر و قفل پدال باز هم خودرو سرقت ‌شده است. دلیلش این است که این ابزارهای جانبی هرچند اهمیت دارند اما تنها باعث تاخیر در زمان سرقت خواهند شد اما نمی‌توانند به‌طورکلی از سرقت خودرو جلوگیری کنند. پس در نهایت باز هم با وجود این تجهیزات در شرایط مشابه امکان دزدیده شدن خودرو وجود دارد.

اما با نصب ردیاب می‌توانید در هر شرایطی از موقعیت وسیله نقلیه تان اطلاع پیدا کنید چرا که ردیاب خودرو آهنربایی بهترین نوع ردیاب دنیاست. دستگاه‌های ردیاب خودرو سیمی برای راه ‌اندازی نیاز به اجرای سیم‌کشی و اتصال به باطری ماشین دارند بنابراین اگر باتری ماشین را بردارید یا در هر شرایطی برق خودرو قطع شود قاعدتاً ردیاب هم از کار می‌افتد. درصورتی‌که ردیاب خودرو آهنربایی به دلیل مجهز بودن به باتری داخلی بدون اتصال به برق و باطری کار می‌کند و مدت‌زمان مشخصی شارژ نگه می‌دارد.

به دلیل همین ویژگی‌ها این دستگاه حرفه ای به‌عنوان بهترین ردیاب خودرو در دنیا شناخته شده است و هر روز بر تعداد تقاضای مشتریانش افزوده می‌شود.

ردیاب خودرو آهنربایی چه مزایایی دارد؟

این ابزار کوچک و قابل ‌حمل بوده و می‌توانید آن را در کیف و ساک و هرجای دیگر جاسازی کنید

بهترین وسیله‌ای که برای تعیین موقعیت و وضعیت ماشین‌ها و محموله‌های بار به صورت آنلاین به کار می‌رود ردیاب آهن‌ربایی باطری داخلی دارد که تا مدت ‌زمان طولانی شارژ نگه دارد و پس ‌از اتمام شارژ می‌توانید دوباره آن را شارژ کنید

بدلیل این‌که مجهز به آنتن داخلی است دقت آن در ردیابی بالاست

قدرت بالای آهن‌ربای این دستگاه باعث می‌شود هنگامی‌که آن را زیر ماشین متصل می‌کنید حتی با تکان خوردن و افتادن در دست‌اندازها ردیاب جدا نشود

نصب آسان ردیاب خودرو آهنرباییردیاب خودرو آهنربایی

ردیاب‌های آهن‌ربایی به دلیل این‌ که نیاز به سیم‌کشی و ارتباط با باطری خودرو ندارد، می‌توان آن را به هر قسمتی از خودرو که فلزی و مسطح است متصل کرد. در هنگام نصب تنها باید این مسئله را در نظر بگیرید که در معرض دید نباشد و هر کسی به ‌راحتی نتواند آن را پیدا کند به ‌عنوان نمونه جاهایی مانند زیر گلگیر، زیر سپر جلو و عقب ماشین زیر صندلی‌ها و کلا زیر خودرو برای چسباندن آهن‌ربا مناسب است.

یکی از نکات جالب در مورد ردیاب این است که این دستگاه‌ها تا مدت‌زمان معینی شارژ نگه می‌دارند و ۲۴ ساعت پیش‌ از خالی شدن شارژ باتری، دستگاه هشداری را به صورت پیامک یا ایمیل به شما می‌فرستد که از خالی شدن شارژ باتری اطلاع پیدا کنید و آن را شارژ کنید.

ردیاب آهن‌ربایی و آخرین تهدید

اگر ردیاب آهن‌ربایی را به ‌صورت مخفیانه داخل خودرو جاسازی کنید، راننده به ‌هیچ ‌عنوان متوجه وجود دستگاه داخل ماشین نمی‌شود. حالا فرض را بر این بگیریم که به ‌احتمال یک درصد فرد مورد نظر ردیاب را پیدا کند؛ از آنجایی‌که این دستگاه مجهز به سنسور تکان‌دهنده می باشد، به ‌سرعت به سرور هشدار ارسال می‌کند.

قابلیت‌های جانبی ردیاب آهن‌ربایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.