ردیاب خودرو کوچک و مخفی وسیله ای به اندازه یک گوشی موبایل با قابلیت تعیین موقعیت خودرو از راه دور است. ردیابهای خودرو که با قرار گرفتن سیم کارت داخل دستگاه فعال می شوند، در بخش های مختلفی مانند درهای ماشین، داخل سقف، جعبه عقب خودرو، فضای داخلی داشبورد و هر جای امن دیگر قابل نصب هستند.

ردیاب خودرو کوچک و مخفی

برای نصب ردیاب خودرو سیم کشی خیلی ساده ای نیاز است که افراد متخصص به راحتی می توانند دستگاه را داخل خودروهای خارجی و ایرانی و ماشینهای سنگین پیاده سازی کنند.

ردیاب خودرو کوچک و مخفی چه مزایایی دارد؟

ردیاب خودرو کوچک و مخفی وسیله ای برای حفظ ایمنی خودرو در ابعاد کوچک و جمع و جور است که در بخشی از خودرو جانمایی می شود. پس از نصب این دستگاه قادر خواهید بود موقعیت خودرو در هر لحظه و تمامی مسیرهای پیموده شده در زمانهای مشخص را در موبایل یا کامپیوتر شخصی زیر نظر داشته باشید.

اگر شما هم به واسطه شرایط کاری تان مدت های طولانی را در جاده ها سپری می کنید و یا اینکه در مورد امنیت خودروی گران قیمت خود حساس هستید نصب ردیاب خودرو بهترین راهکار برای پایش لحظه ای خودروی شخصی شماست.

با مجهز شدن خودرو به ردیاب، ایمنی اتومبیل شما در هر شرایطی حفظ می شود. از این پس شما یک سیستم ردیابی GPS در خودرو دارید که در هر زمان موقعیت آن را در کامپیوتر و موبایل شخصی به شما نمایش می دهد.

مواقعی پیش می آید که خودرویتان را در یک مکان شلوغ و یا در پارکینگ فضای باز پارک کرده اید و نگران امنیت آن هستید. یا اینکه قصد دارید خودروی تان را برای چند روز به یکی از آشنایان قرض بدهید، در چنین مواقعی ردیاب خودرو کوچک و مخفی بهترین امکانات را برای کنترل از راه دور در اختیار شما قرار می دهد.

اگر هنگامی که سرکار حضور پیدا می کنید ناچارا خودرو را در خیابانهای اطراف پارک می کنید و بعدا موقعیت دقیق آن را فراموش می کنید، ردیاب خودرو به شما کمک خواهد کرد که در سریع ترین زمان ممکن به خودرو دسترسی پیدا کنید.

با این کار نه تنها ایمنی خودرو تضمین می شود بلکه از اتلاف وقت پیشگیری می کنید. در موقعیت اضطراری دیگری که مثلا خودروی شما سرقت شده است امکانات ویژه و منحصر بفرد ردیاب این امکان را به وجود می آورد که خودرو را از راه دور متوقف کنید. حتی می توانید دربهای خودرو را از راه دور قفل کنید تا سارقان به دام بیفتند و پلیس به موقع خود را به سارقان برساند.

امکانات ویژه ردیاب خودرو

اگر این سوال برایتان پیش آمده که سارقان می توانند ردیاب را قطع کنند؟ باید بگویم که ردیاب کوچک و مخفی برخلاف دزدگیر به راحتی قابل دسترسی و مشاهده نیست. حتی اگر سارقان برق آن را قطع کنند سریعا شروع به هشدار دادن می کند.

جالب تر این است که تا 24 ساعت پس از قطع شدن برق ردیاب همچنان امکان مشاهده موقعیت خودرو وجود دارد. خیلی از شرکت های بزرگ و معتبر در صنعت حمل و نقل با تجهیزات ردیاب خودرو ماشین های شرکت را که در اختیار راننده قرار داده اند از راه دور کنترل و مدیریت می کنند.

همچنین شرکتهایی که در زمینه اجاره خودرو فعالیت می کنند و تعداد زیادی اتومبیل در مسیرهای مختلف دارند و نگران امنیت آنها هستند این دستگاه بهترین ابزار برای آنهاست. با این دستگاهها می توانند اطمینان پیدا کنند که ماشین ها در مسیرهای از پیش تعیین شده در حرکت هستند.

به کمک ردیاب خودرو علاوه بر مزایای بی شماری که برای شما فراهم می شود می توانید بر سرعت، سوخت خودرو، مسافت پیموده شده و خیلی فاکتورهای مربوط به رانندگی کارگزاران خود کنترل داشته باشید.

برای خرید دستگاه ردیاب خودرو به هیچ عنوان عجله نکنید. پیش از هر چیز امکانات هر برند دستگاه را مورد بررسی قرار داده و ببینید چه داشبورد امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد. در این شرایط با توجه به نوع فعالیت تان و خودرویی که دستگاه روی آن نصب می شود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

این نوع ردیابها به دلیل ابعاد کوچک و ظاهر و بدنه باریکی که دارند به راحتی در هر بخشی از کابین خودرو که مد نظر باشد قابل نصب است. دقت و کیفیت این ردیابها بسیار بالاست و کوچکترین تغییرات را از طریق موبایل، پیامک یا کامپیوتر به شما اطلاع می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.