یکی از پرکاربردترین ابزارهای هوشمند که بشر تابه‌حال کشف کرده انواع ردیاب‌های جی‌پی‌اس خودرو هستند. ردیاب مغناطیسی خودرو برخلاف ظاهر کوچکی که دارد قابلیت‌های بسیار خوبی را در اختیار صاحبان وسایل نقلیه قرار می‌دهد. این وسیله کوچک امنیتی برای افرادی مناسب است که می‌خواهند برای مدت‌زمان کوتاه و موقتی از آن استفاده کنند.

جی‌پی‌اس و مسیریاب مغناطیسی به‌راحتی در بخش زیرین خودرو نصب‌شده و به ‌هیچ ‌عنوان از آن محل جدا نمی‌شود. امروزه ردیاب‌های پیشرفته ای به بازار عرضه می‌شود که علاوه ‌بر قابلیت‌های ردیابی دارای امکانات شنود صدای داخل کابین اتومبیل است. ردیاب جی‌پی‌اس شنود دار از بهترین انواع این ابزارهای امنیتی است. وسیله‌ای با خاصیت آهن‌ربایی پرقدرت که در داخل خودرو یا زیر خودرو بدون نیاز به سیم‌کشی نصب می‌شود.

دستگاه ردیاب شنود دار بدون نیاز به نصب

برای خرید ردیاب مغناطیسی خودرو اولویت با کیفیت محصول و قیمت نهایی آن است. جی‌پی‌اس مغناطیسی شنود دار مدلی از ردیاب خودرو است که با وجود قیمت مناسب کارایی‌های بسیار عالی دارد. این ردیاب به ‌ویژه برای کسانی که می‌خواهند سر از کار فردی دربیاورند درحالی‌که خودش خبردار نشود خیلی کاربردی خواهد بود.

این ردیاب جاسوسی ارزان امکان موقعیت یابی خودرو از راه دور را به افراد می دهد. ردیاب مگنتی با قابلیت مکان‌یابی دقیق گزارش لحظه ای از وضعیت و شرایط خودرو برای صاحب خودرو ارسال می کند. در نتیجه با این امکانات پیشرفته امنیت خودرو تامین خواهد شد.

از آنجایی که امکان نظارت دقیق بر عملکرد خودرو با این تجهیزات وجود دارد حتی اگر خودروی شخصی تان را در اختیار سایر افراد قرار داده باشید، می توانید با مسیریاب حرفه ای وضعیت اتومبیل را پیگیری کنید. این دستگاه با آهن‌ربای بسیار قوی در بخش‌هایی از خودرو که در معرض دید عموم نباشد متصل شده و موقعیت خودرو را در هر لحظه نمایش می‌دهد.

 مهم‌ترین قابلیت‌های ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب مغناطیسی خودرو ویژگی‌های قابل رقابت با بهترین ردیاب‌های پیشرفته و ردیاب دزدگیر ماهواره‌ای را دارد. ردیابی که نیاز به اتصال به منبع تغذیه کمکی نداشته و علاوه ‌بر باتری داخلی به انواع امکانات امنیتی مجهز است. جی پی اس ماهواره‌ای خودرو همانند ردیاب‌های جاسوسی به ‌طور پنهان در گوشه‌ای از خودرو نصب ‌شده و چون هیچ چراغ و صدایی ندارد کسی از وجود آن باخبر نمی‌شود. پس‌از این ‌که ردیاب آهن‌ربایی روی خودرو نصب ‌شد، تنها کافی است نرم‌افزار ردیابی آن روی گوشی موبایل یا کامپیوتر فعال شود.

از این ‌پس موقعیت جغرافیایی خودرو و مسیرهای پیموده شده گذشته را به‌صورت آنلاین مشاهده خواهید کرد و هیچ گزارش ریزی از دید شما مخفی نمی‌ماند. از قابلیت‌های جانبی دیگر می‌توان به دکمه اضطراری sos اشاره کرد.

 باتری قوی و دقت در ردیابی

بهترین ردیاب مغناطیسی خودرو بعد از یک ‌بار شارژ کامل به مدت ۱۰ تا ۲۰ روز قابلیت کاربرد دارد. در شرایطی که این ردیاب را در حالت آماده ‌باش قرار دهید مدت‌زمان بیشتری شارژ نگه می دارد. برای استفاده از این محصول امنیتی کافی است ۴ تا ۱۲ ساعت آن را به شارژ بزنید. سیستم شنود ردیاب مغناطیسی بسیار پرقدرت است به ‌طوری‌که پس ‌از جاگذاری در بخشی از ماشین قابلیت ضبط و ارسال صدا با کیفیت بالا را دارد.

صداهای داخل کابین اتومبیل برای صاحب خودرو یا موتور سیکلت مخابره می‌شود.

ویژگی‌های برجسته ردیاب مغناطیسی خودرو

ردیاب خودرو آهنربایی محفظه ای برای نصب سیم کارت دارد که با انواع اپراتورهای تلفن همراه هماهنگ است. در ضمن وجود حافظه داخلی این محصول برای ثبت اطلاعات مربوط به مسیرهای حرکتی قبلی خودرو، مکان های توقف و ثبت سرعت طراحی شده است. جالب است بدانید در مکان هایی که ردیاب آنتن دهی مناسب ندارد و امکان ردیابی آنلاین و لحظه ای نیست، حافظه داخلی وارد عمل می شود. در این شرایط اطلاعات ردیابی در حافظه 64 مگابایتی ثبت شده و به محض وارد شدن به محدوده پوشش دهی مناسب اطلاعات برای مالک خودرو ارسال می شود.

مسلما داشتن قابلیت ها و امکانات ویژه در قیمت ردیاب تاثیر دارد. با اینکه قیمت این ردیابها کمی از انواع معمولی بیشتر است اما با توجه به تاثیراتی که در حفظ ایمنی خانواده دارد گزینه ای عالی برای مالکان خودرو خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.