عملکرد ردیاب شخصی یک ابزار جی پی اس کوچک با قابلیت شنود است که برای کاربرد شخصی طراحی شده و قابل حمل توسط افراد است. این گونه ردیابها کیفیتی متفاوت از سایر انواع دارند و به طور ویژه ای طراحی شده اند. جی پی اس شخصی بهترین ابزار برای ردیابی سالمندان، بیماران آلزایمری، کودکان و حتی حیوانات است.

در دنیای زندگی های مدرن امروزی نگرانی های افراد شکل پیچیده تری به خود گرفته است. خانواده ها همیشه دغدغه رفت و آمد سالمندان و کودکان شان را دارند در حالی که خودشان به دلیل مشغله های کاری امکان رسیدگی به امور آنها را نخواهند داشت. از سوی دیگر مراقبت از سالمندان کمی سخت تر شده و شرایط خاصی را می طلبد.

در چنین موقعیت هایی به کار بردن ردیاب شخصی بهترین و مثمرثمرترین راهکار ممکن است.

این وسیله به ظاهر ساده و کوچک از بروز خیلی از حوادث و خطرات غیرمترقبه پیشگیری می کند. در حال حاضر انواع متفاوتی از این ردیابها موجود است که با توجه به نیازهایتان می توانید نوع آن را انتخاب کنید.

نسل جدید ردیاب جیبی

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما ردیاب های شخصی نیازی به عملیات نصب ندارند و از کوچک ترین انواع موقعیت یابهای بازار هستند. ردیابی با این دستگاهها ردخور ندارد و بیشترین دقت را در تعیین موقعیت دارند. علی رغم ظاهر کوچک دستگاه امکانات کامل یک ردیاب حرفه ای را دارد.

آپشن های مختلف دستگاه تمام توقعات شما را از یک دستگاه مسیریاب برآورده می کند.

کوچکترین عملکرد ردیاب شخصی

همانطور که اشاره کردیم ردیاب جی پی اس اشخاص از کوچکترین انواع ردیابهای بازار شناخته می شود. اما این کوچکی حمل و نقل آن را راحت کرده و به سادگی در کیف و جیب اشخاص یا در بخش های مختلف خودرو حتی زیر خودرو قابل حمل و نصب خواهد بود. با این ردیابهای پیشرفته می توانید فرد مورد نظر را در هر نقطه ای از ایران که باشد تحت نظر بگیرید.

طراحی این ردیاب کاملا منحصر بفرد و دارای بهترین استانداردهای روز دنیاست. نگران نباشید این جی پی اس ها کاملا مخفی می شود و هیچ چراغ چشمک زن یا صدایی که باعث جلب توجه شود ندارد. در مورد برد دستگاه همانطور که گفته شد در تمام نقاط ایران قابل دسترسی بوده و برد نامحدود دارد.

دکمه اضطرار

یکی از مهم ترین امکاناتی که این ردیابها باید به آن مجهز باشند وجود دکمه اضطراری درخواست کمک است. این دکمه به صورت s.o.s برای شرایط اضطراری تعبیه شده است.

امکان اختلال در دستگاه

دستگاههای ردیاب به خودی خود مشکل خاصی پیدا نمی کنند و برنامه ریزی کاملا دقیقی دارند. تنها مسئله ای که ممکن است باعث ایجاد مشکل شود آنتن های مخابراتی مربوط به سیم کارت داخل ردیاب است.

برای خرید بهینه ردیاب خودرو باید به سراغ ردیابهایی بروید که قابلیت دریافت سیگنال بالاتر و مقاومت بیشتری دارند. پیش از هر چیز باید بهترین ردیاب را از نظر استانداردهای روز شناسایی کنید. توجه داشته باشید که امروزه قابلیت های ردیابهای جدید متناسب با تکنولوژی روز در حال بروز رسانی هستند. باید توقعاتتان را از ردیاب خودرو مشخص کرده و مطابق آن به دنبال بهترین برندهای موجود در بازار بگردید.

درست است که گاهی هزینه های خرید ردیاب شخصی با بودجه ای که در نظر می گیرید همخوانی ندارد. اما توجه داشته باشید که این روزها حمایت کامل عزیزانتان مهم ترین مسئله است. برای رسیدن به این امر مهم باید از بهترین امکانات بهره ببرید.

خرید ردیاب استاندارد

اگر برای خرید ردیاب شخصی مصمم هستید باید ترجیحا از سایت های فروش آنلاین و فروشگاه های معتبر اقدام به خرید کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید از خدمات پشتیبانی بهره مند شوید. همانطور که می دانید هیچ یک از ابزارهای امنیتی موجود نمی تواند مانند ردیابها مفید و کاربردی باشند.

موقعیت یابی دقیق این دستگاهها باعث می شود هیچ نگرانی از بی خبری اعضای خانواده نداشته باشید چرا که در هر لحظه زیر ذره بین شما هستند. بنابراین باید تجهیزات استانداردی به کار ببرید که در هر جا و هر لحظه پاسخگوی خواسته هایتان باشد.

سیم کارت ردیاب شخصی

همانطور که حتما کارشناسان پیش از خرید برای شما توضیح می دهند  عملکرد ردیاب شخصی با بکارگیری یک سیم کارت از یک اپراتور فعال خواهد بود. حالا در نظر داشته باشید که اگر این سیم کارت آنتن دهی خوبی نداشته باشد به طور جدی روی عملکرد ردیاب تاثیر می گذارد. در این حالت در مواقعی مسیریابی با مشکل مواجه می شود و تا زمانی که اختلال سیم کارت رفع نشود رفع خطای ردیاب امکان پذیر نیست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.