مزایای ردیاب خودرو : همان‌طور که مشاهده می‌کنید روند پیشرفت تکنولوژی های روز و به طبع آن امکانات رفاهی زندگی به‌طور بی‌سابقه‌ای در حال تغییرات سریع است. هر روز محصولات تولیدی جدیدی به بازار فروش می‌آیند که بار بزرگی از دوش زندگی ما آدم‌ها برمی‌دارند. یکی از این ابزارهای پیشرفت دانش بنیان ردیاب خودرو است که تاثیر آن در افزایش ایمنی خودرو بی‌نظیر است.

در وصف مزایای ردیاب خودرو هرچه بگوییم باز هم کم است. ابزاری با اندازه و ابعاد کوچک که قابلیت های بی نظیری را در خود جای داده است.

مزایای ردیاب خودرو : بهترین محصول برای موقعیت‌یابی و نظارت دقیق بر خودروهای شخصی، خودروهای شرکتی و ماشین‌های سنگین که امکان کنترل از راه دور را برای مالکان خودرو فراهم می کند. است اما حالا باید بدانیم که این نوع تجهیزات پیشرفته و مدرن چه قابلیت‌هایی دارند که آن‌ها را بر سر زبان‌ها انداخته است؟ در ادامه می‌خواهیم به پاره‌ای از این امکانات اشاره کنیم.

 دزدگیر و ردیاب خودرو چه تفاوتی با هم دارند؟

احتمالاً برخی افراد تصور می‌کنند ردیاب جی‌پی‌اس خودرو همان دزدگیر است و تفاوتی با هم ندارند در حالی‌که این طرز تلقی کاملاً اشتباه است. با اینکه ردیابهای مدرن تمام امکانات دزدگیرهای سابق را در خود جای داده‌اند اما کلا سیستم کاربری آن‌ها متفاوت است.

حتما شما هم به ‌وضوح به‌ خاطر می‌آورید که تا چند سال قبل صدای جار و جنجال دزدگیرها را در هر کوچه و خیابانی می‌شنیدیم. دزدگیرها تنها مأموریت شان ایجاد سروصدای زیاد و جلب توجه برای متفرق کردن سارقان است.

در این حالت اگر سارق مهارت فنی اندکی هم داشته باشد می‌تواند دزدگیر را از کار بیندازد. با وجود دزدگیرها ماشین‌ها به‌شدت مورد سرقت و ربوده شدن قرار می‌گرفتند و هنگامی‌که خودرو سرقت می‌شد دیگر امکان پیدا کردن آن وجود نداشت. در صورتی‌که دنیای ردیاب‌ها کاملاً متفاوت است. ردیاب حرفه‌ای خودرو علاوه ‌بر این‌ که در حین سرقت هشدارهای فوری برای مالک خودرو ارسال می‌کند در شرایط سرقت خودرو همچنان به موقعیت‌یابی سارق ادامه می‌دهد و موقعیت و وضعیت خودرو را به صاحبش گزارش می‌دهد.

با وجود مزایای ردیاب خودرو حتی اگر خودرو به سرقت برود پیدا کردن آن کار ساده‌ای خواهد بود.

مهم‌ترین مزایای‌های ردیاب خودرو

در میان مزایای گوناگون ردیاب خودرو مسئله تامین امنیت مهم‌ترین ویژگی کاربردی ردیابهاست که بشر سالیان سال است با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند. آدم‌ها همیشه در تلاش برای کشف محصولاتی بودند که امکان حفاظت از وسایل و دارایی‌های قیمتی را برای آن‌ها مهیا کند. با این اوصاف ردیاب خودرو به بهترین وجه به این خواسته ذهنی افراد که چگونه امنیت خودرو را افزایش دهیم؟ پاسخ داده ‌است.

با وجود این دستگاه مکان یاب حرفه ای دغدغه مداوم سرقت اموال به یک خاطره تبدیل می شود. پس بارزترین مؤلفه ردیاب خودرو مسئله حفظ امنیت است و صاحبان خودرو می‌توانند با خیال راحت خودروی شخصی شان را در هر مکانی پارک کنند بدون این‌که نگران آن باشند.

امکان کنترل از راه دور

مزایای ردیاب خودرو : اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که همیشه شک دارید ماشین را کجا پارک کرده‌اید یا نگران  بازماندن درهای آن هستید، باید بگوییم ردیاب‌ها برای شما ساخته شده‌اند. ردیابها قابلیت نشان دادن محل خودرو روی نقشه در پنل کاربری را دارند. در ضمن اگر درهای ماشین باز مانده باشد یا اینکه به هر علتی توسط افراد دیگر باز شود سیگنال هشدار به صورت پیامک یا تماس به گوشی شخصی مالک خودرو ارسال می شود.

پس‌از نصب و راه‌اندازی ردیاب می‌توانید از راه دور موقعیت مکانی خودرو و وضعیت آن را چک کنید.

این امکان در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز برای صاحبان خودرو مهیاست

شنود و دکمه اضطراری SOS

یکی از مزایای ردیاب خودرو امکان شنود صدای داخل کابین با کیفیت زیاد است. بنابراین در صورت سرقت خودرو می‌توانید مکالمات سارقان را شنیده و فایل مکالمات را در اختیار پلیس قرار دهید. همچنین ردیاب به دکمه کمک اضطراری sos مجهز است که می‌توانید در موقعیت‌های حاد از آن استفاده کنید و درخواست کمک کنید.

امکان خاموش کردن خودرو از راه دور

در ردیاب‌های پیشرفته بازار امکاناتی مثل خاموش کردن خودرو از راه دور وجود دارد به کمک این قابلیت می‌توانید در موقع سرقت خودرو یا رخداد حادثه با ارسال پیامک به ردیاب دستور خاموش شدن آن را ارسال کنید. در این موقعیت خودرو در عرض چند ثانیه در هر شرایطی که باشد خاموش می شود .می توانید در این فاصله به پلیس اطلاع دهید تا برای دستگیری سارقان خود را به محل حادثه برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.