مسیریاب و ضد سرقت خودرو : دستگاه مسیریاب و ضد سرقت خودرو ابزاری کاربردی و کوچک قابل نصب در داخل کابین خودروهای سبک و سنگین است. هنگامی که خودرو سرقت می شود و یا راننده خودروی امانتی از مسیر مشخص شده منحرف می شود، این تغییرات به سرعت به مالک خودرو اطلاع داده خواهد شد.

هدایت ماشین از راه دور با این ردیابها به وسیله اپلیکیشن هایی در موبایل یا کامپیوتر شخصی امکان پذیر است. این دستگاه حرفه ای و قوی هر موقعیت جغرافیایی در کل ایران را با دقت 2 متر روی نقشه گوگل نشان می دهد.

با مسیر یاب خودرو حتی می توان سرعت، میزان سوخت، مسیر پیموده شده و وضعیت کلی خودرو را به طور دقیق زیر نظر گرفت. در حقیقت می توان گفت با وجود این دستگاه کوچک و حرفه ای خودروی شما به هیچ عنوان گم نمی شود. در ضمن قابلیت های جانبی دیگری مانند شنود صدای مکالمات داخل کابین، از کار انداختن خودرو، اطلاع از خاموش یا روشن بودن ماشین و هشدار باز بودن درها را برای شما ارسال خواهد کرد.

قیمت دستگاه ردیاب خودرو با توجه به میزان امکانات و قدرت باتری دستگاه مشخص می شود. مثلا ردیاب های آهنربایی یکی از حرفه ای ترین و پر قدرت ترین مدل ها هستند که قابلیت کار کردن تا یک سال بدون نیاز به شارژ را دارند. البته مدل های ارزان تری هم در بازار موجود است که ماندگاری باتری آنها حداکثر دو هفته است و قابلیت شارژ مجدد هم ندارند.

یک سری امکانات کاربردی دیگر مانند آهنربایی بودن (غیر قابل جداسازی) و شنود داخل کابین بر قیمت ردیاب خودرو تاثیرگذار است.

اهمیت ردیاب خودرو

همانطور که مشاهده می کنید قیمت خودرو در بازار ایران به شدت در حال افزایش است در حالی که مشکلات امنیتی خودروهای ایرانی سرقت آنها را راحت کرده است. علی رغم اینکه صاحبان خودرو از روش های متعددی مانند قفل فرمان، دزدگیر خودرو، قفل پدال، برداشتن ضبط و وسایل جانبی قابل جابجایی استفاده می کنند اما اینها اطمینان کافی را ایجاد نمی کند.

برای جلوگیری از سرقت ماشین باید امکانات حرفه ای دیگری مانند مسیریاب و ضد سرقت خودرو را به کار گیرید تا از امنیت خودروی شخصی تان اطمینان پیدا کنید. با توجه به خسارات مالی شدید و مشکلات عدیده ای که پس از سرقت ماشین برای صاحبان آن ایجاد می شود به کارگیری GPS ردیاب بهترین و بصرفه ترین روش برای پیگیری خودرو پس از سرقت است.

برای اینکه بهترین سیستم جی پی اس خودرو را انتخاب کنید می توانید از متخصصان این امر کمک بگیرید تا با توجه به نیاز و بودجه شما و همچنین فعالیت های شغلی بهترین گزینه را معرفی کنند. دریافت خدمات حرفه ای نصب ردیاب هوشمند و نرم افزارهای جانبی رصد از راه دور برای پیگیری خودرو تمام نگرانی های شما را برای سرقت خودروی شخصی از بین خواهد برد.

امکانات اختصاصی مسیریاب و ضد سرقت خودرو

همانطور که اشاره کردیم به کمک ردیاب می توانید موقعیت خودرویتان را در تمام لحظات زیر نظر بگیرید و در ضمن از تمام مسیرهای پیموده شده اطلاع پیدا کنید. مسیریاب و ضد سرقت خودرو در صورت اتفاق افتادن هر یک از عوامل زیر از طریق کامپیوتر یا موبایل به شما خبر رسانی می کند.

این دستگاههای مسیریاب حرفه ای و دقیق امکانات جانبی دیگری مانند باتری داخلی، حافظه داخلی، سیستم ردیابی ibs و… دارند.

دستگاه مسیریاب و ضد سرقت خودرو همچنین امکانات دیگری مانند نشان دادن ورود به محدوده طرح ترافیک، ارتباط آنلاین با خودرو، حرکت و توقف های خودرو در طول مسیر، میزان سوخت باقی مانده، ذخیره سازی اطلاعات، و بسیاری امکانات دیگر را روی اپلیکیشن فراهم می کند. اگر تمایل دارید از تمام کارایی های دستگاه باخبر شوید بهتر است به کاتالوگ آن مراجعه کنید.

اگر چه کارایی اصلی ردیاب خودرو برای اهداف شخصی و محافظت خودرو از سرقت است اما در حال حاضر بهره برداری های تجاری پیدا کرده است. این ابزار حرفه ای در زمینه کنترل ناوگان خودرویی نتایج بسیار خوبی برای مدیریت و کنترل حرکت خودروها، کاهش مصرف سوخت و نظارت بر دارایی ها داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.