جی‌پی‌اس خودرو با قابلیت مسیریاب پیشرفته و موقعیت یابی دقیق چند سالی است که پرکاربردترین ابزار امنیتی خودروها و موتورسیکلت‌ها محسوب می شود. پرفروش‌ترین ردیاب خودرو انواع مغناطیسی با قابلیت شنود هستند. این مدل از ردیاب علاوه بر کارایی برای نصب روی خودرو به‌طور ویژه برای افرادی که قصد پیگیری و ردیابی شخصی را به‌طور غیرملموس دارند استفاده می‌شود.

از آنجا که این ردیابها به بخش زیرین ماشین یا بدنه آن اتصال پیدا می‌کند، می‌توان آن را به‌طور مخفی جاسازی کرد. ردیابهای خودرو انواع بسیار گوناگونی دارند که با برندها و قیمت های مختلف در بازار دیده می شود. اینکه کدام مدل از ردیاب برای شما مناسب تر است، بستگی به نوع کارایی ردیاب برای وسیله نقلیه یا ردیابی افراد دارد. اما به طور کلی اگر دنبال یک ردیاب عالی با قابلیت های بسیار کاربردی هستید می توانید در میان انواع پرفروش بازار جستجو کنید.

ردیابهای پرفروش در حقیقت انواعی هستند که مهم ترین خواسته های صاحبان وسایل نقلیه را برای حفاظت از امنیت خودرو برآورده می کنند. البته اگر قیمت ردیاب برایتان مهم است، باید از میان ردیابهایی با برند درجه دو دنبال دستگاه مورد نظرتان بگردید. اما به هر حال ردیابها از هر نوعی که باشند اگر از برند معتبر و استاندارد تهیه شوند کارایی فوق العاده ای خواهند داشت. در این فرصت دو مدل از پرطرفدارترین نمونه های ردیاب را معرفی می کینم.

مدل اول :ردیاب آهن‌ربایی نظامی

ردیاب‌های آهن‌ربایی نظامی از قدرتمندترین و پیشرفته‌ترین انواع ردیاب‌ها هستند که توسط ۸ آهن‌ربای قوی به بدنه ماشین یا هر بخش فلزی دیگر اتصال پیدا کرده و از زمان فعال شدن هر نوع حرکت و تغییر مکان خودرو را به‌طور لحظه‌ای به پنل کاربری اختصاصی ردیاب اعلام می‌کنند.

این ردیاب‌های پرقدرت با قابلیت شنود دارای باتری داخلی ۳۰ هزار میلی‌آمپری هستند که بدون نیاز به سیم‌کشی و دریافت برق از خودرو تا یک‌سال کار می‌کند.

 مدل دوم : ردیاب ماهواره‌ای خودرو

ردیاب ماهواره‌ای هم یکی از بهترین انواع مسیریاب پیشرفته برای تامین امنیت وسایل نقلیه مانند خودروهای سبک و سنگین و حتی موتورسیکلت محسوب می‌شود. این مدل از ردیاب‌ها هم قابلیت کارکرد بدون نیاز به برق تا ۷۲ ساعت و همچنین سیستم شنود و خاموش کردن ماشین از راه دور را دارند.

 چرا مردم به‌دنبال پرفروش‌ترین ردیاب خودرو هستند؟

با شرایط پیچیده زندگی‌های امروزی و وضعیت نابه‌سامان اقتصادی مردم بیش ‌از همیشه به‌دنبال شیوه‌ای برای حفاظت از اموال و دارایی‌هایشان هستند. مسلماً هرچه شیوه امنیتی پیشرفته‌تر و قوی‌تر باشد استقبال عمومی از آن بیشتر خواهد شد. در چند سال اخیر مدل‌های گوناگونی از مسیریاب پیشرفته خودرو به بازار وارد شد اما همه این انواع پاسخ‌گوی نیاز مشتریان نبوده و گاهی با اختلالاتی روبرو می‌شوند.

به‌مرور نمونه‌های جدیدتر با قابلیت‌های تازه مانند ردیاب شنوددار خودرو و ردیاب آهن‌ربایی ظهور پیدا کرد که حس کنجکاوی افراد را برانگیخت. پس ‌از مدتی تجربه‌های حاصل از کاربرد انواع مختلف ردیاب نشان داد، ردیاب هایی که به باتری داخلی مجهز هستند قابلیت‌های بیشتری برای صاحبان خودرو فراهم می‌کنند. در مواقع سرقت خودرو و قطع شدن سیستم برق خودرو، ردیاب همچنان به کارایی‌اش برای مسیریابی ادامه می‌دهد و موقعیت جغرافیایی را روی نقشه نشان می دهد.

درضمن انواع ردیاب‌های مغناطیسی و آهن‌ربایی به دلیل امکان جابجایی در بخش‌های مختلف خودرو و مخفی بودن جزء پرفروش‌ترین ردیاب خودرو در بازار رده‌بندی شد. این مدل از ردیاب‌ها به‌خصوص برای افرادی که قصد کنترل نامحسوس اطرافیان را دارند یا کارفرمایان و صاحبان شرکت‌های حمل‌ونقل که قصد نظارت و کنترل رانندگان خودروهای مختلف را دارند، کارآیی‌های بسیار خوبی را فراهم کرد.

ردیاب خودرو ارزان

اغلب افراد به‌دنبال ردیاب هایی می‌گردند که علاوه ‌بر قابلیت های مختلف و کیفیت بالا قیمت مناسبی داشته باشد. در شرایطی که این ابزار به مهم‌ترین وسیله امنیتی عصر حاضر تبدیل‌ شده است کمپانی‌ها به این فکر افتاده اند که ردیاب‌هایی با قابلیت‌های متوسط و با قیمت اقتصادی تولید کنند. از این‌رو ردیاب‌هایی وارد بازار شد که علاوه ‌بر چند کارایی اصلی و مهم، قابلیت نصب روی انواع وسایل نقلیه ماشینی و موتوری و حتی دوچرخه و اسکوتر را داشت.

در ضمن به دلیل مقاومت بدنه نسبت‌ به ضربه، گرما، سرما و حرارت در هر شرایط آب‌وهوایی قابل‌استفاده بود. پرفروش‌ترین ردیاب خودرو با وجود منبع تغذیه داخلی نیازی به سیم‌کشی ندارد. این مدل از ردیاب‌های با کیفیت زمانی‌که خودرو درحال توقف است برق ذخیره می‌کنند تا در مواقع اضطراری برق ذخیره شده مورد استفاده قرار گیرد.

در این نوع ردیاب‌های پرفروش صاحب خودرو می‌تواند محدوده حرکتی برای خودرو مشخص کند تا در مواقعی که خودرو به راننده یا شخص دیگری سپرده شده، در صورت عبور خودرو از مرزهای تعیین‌شده هشداری برای صاحب خودرو ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.