پرفروش ترین ردیاب خودرو : اگر شما هم مدت‌ هاست در جستجوی ردیاب خودروی هوشمند و باکیفیت هستید تا کنترل خودرویتان را به ‌طور همه‌جانبه در دست داشته باشید می‌بایست پرفروش‌ ترین ردیاب خودرو را پیدا کنید. کار کردن با این ردیاب‌ها با کمک اپلیکیشن‌هایی که روی موبایل و کامپیوتر نصب می‌شود استفاده از آن را بسیار راحت و در دسترس کرده ‌است. ردیاب‌های حرفه‌ای امکانات گسترده و ویژه‌ای دارند و جایگزین مطمئنی برای دزدگیر خودرو خواهند بود.

یکی از مزیت‌های پرفروش‌ ترین ردیاب خودرو این است که قابلیت نصب در جایگاه‌های مخفی مانند داشبورد، سقف خودرو، زیر فرمان و … را دارد و افراد غریبه و سارقان نمی‌توانند به‌راحتی آن را پیدا کنند.

 چرا پرفروش‌ ترین ردیاب خودرو مناسب است؟

خیلی از افراد به ‌دنبال ردیاب‌های خودرویی می‌گردند که علاوه‌ بر حرفه‌ای بودن و کیفیت عالی قیمت مناسبی داشته باشد. در این ‌راستا ردیاب هایی به بازار آمده‌اند که علی ‌رغم آپشن‌های زیاد و قابلیت‌های فوق‌العاده قیمت مقرون‌ به ‌صرفه ای دارند و در ضمن پرفروش‌ ترین ردیاب خودرو در بازار به شمار می‌روند. یکی از معیارهایی که برای خرید ردیاب خودرو باید در نظر بگیرید دقت بالا و حساسیت ویژه در ردیابی و تعیین موقعیت خودرو است.

این ردیاب‌ها باید درصد خطای بسیار ناچیزی داشته باشند تا به ‌طور دقیق عمل کنند و ایمنی خودرو تامین شود. یکی از شاخصه‌های دیگر کوچک بودن سایز ردیاب و سبک بودن آن است. این ویژگی باعث می‌شود کاربرد ردیاب برای موتورسیکلت و دوچرخه هم امکان‌پذیر باشد. بدنه ضدآب و مقاوم خصوصیتی است که ممکن است کمتر به آن توجه شود. اما ضد آب و نم بودن در آب ‌و هوای مختلف اهمیت زیادی دارد.

پرفروش‌ ترین ردیاب خودرو باطری داخلی دارد و درصورتی‌که به هر علتی برق خودرو قطع شود باتری ردیاب به‌عنوان منبع تغذیه عمل می‌کند. جالب است بدانید که اگر خودروی شما دزدیده شود و سارقان برق خودرو را قطع کنند باتری ردیاب ماشین تا 4 ساعت شارژ دارد و موقعیت دقیق خودرو را نشان می‌دهد.

 امکانات ردیاب ماشین

همان‌طور که اشاره کردیم ردیاب‌های جدید با امکانات فوق‌العاده‌ای که دارند با قیمت مناسب قابل خریداری هستند. این ردیاب‌ها دارای اپلیکیشن اندروید و آی ‌او اس و همچنین دارای امکان کاربرد با برنامه نرم‌افزاری و ارسال پیامک می‌باشند. ردیاب خودرو می‌تواند در مدت‌زمانی که خودرو خاموش است برق باتری را ذخیره کند و بعد از آن استفاده نماید. از امکانات بسیار مهم ردیاب‌ها قابلیت تعیین محدوده حرکت است. فرض کنید شما خودروی شخصیتان را به فرد دیگری سپرده‌اید و می‌خواهید مسیر حرکت او را تحت نظر بگیرید. در این شرایط برای ردیاب محدوده جغرافیایی تردد تعریف می‌شود. در این حالت اگر راننده از محدوده مشخص ‌شده خارج شود ردیاب به صاحب ماشین هشدار ارسال می‌کند. علاوه ‌بر این صاحب خودرو می‌تواند از موقعیت مکانی ماشین، خاموش یا روشن بودن آن و توقف‌ها در طول مسیر همراه با زمان دقیق توقف به وسیله پیامک آگاه شود.

 ردیاب خودرو را برای چه اشخاصی کاربرد دارد؟

کاربرد پرفروش ترین ردیاب خودرو محدودیتی ندارد و هر کسی که نگرانی تأمین امنیت وسیله نقلیه موتوری یا خودروی شخصی‌اش باشد می‌تواند از این تجهیزات هوشمند بهره‌مند شود. این دستگاه ‌های تامین ایمنی به ‌خصوص برای افرادی که به ‌طور معمول خودرویشان را کنار خیابان‌ها یا در کوچه ‌پس‌کوچه‌های حوالی محل کار یا فعالیتشان پارک می‌کنند بسیار کمک‌کننده است. در این شرایط افراد با خیالی آسوده از تامین امنیت خودرویشان می‌توانند به امور روزانه بپردازند. همچنین افرادی که به واسطه کارشان چند خودرو را در اختیار راننده قرار می‌دهند و می‌خواهند به‌ طور مستمر با چک کردن پنل کاربری خودروها را ردیابی کنند، این دستگاه بسیار کارایی دارد. شرکت‌های حمل‌ و نقل و کرایه خودرو هم با کاربرد ردیاب خودرو می‌توانند از فعالیت رانندگان به ‌طور دقیق خبردار شوند. ردیاب خودرو به برق باتری ماشین وصل می شود.

ویژگی های بارز ردیاب خودرو

تامین ایمنی موتور سیکلت ها و خودروهای سبک و سنگین

قابلیت هدایت و کنترل خودرو از راه دور

دارای دکمه کمکی برای مواقع ضروری s.o.s

توانایی خاموش کردن ماشین از راه دور

کاربرد آسان برای خودروهای گران قیمت و لوکس

دارای اندازه کوچک و سبک و قابلیت جاگذاری در بخش های مختلف خودرو

تعیین وضعیت و موقعیت خودرو در مواقع سرقت شدن

ضد سرقت و دارای قابلیت های کامل جی پی اس

دارای باتری داخلی که نقش منبع تغذیه داخلی را دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.