ردیاب حرفه‌ای ماشین یکی از ملزومات اصلی برای تامین امنیت خودروهاست که با ردیابی دقیق در هر لحظه مکان جغرافیایی خودرو را روی نقشه را نشان می دهد. این روزها کاربرد دزدگیر دیگر کارایی برای جلوگیری از سرقت و ایمنی خودرو ندارد چراکه به‌راحتی توسط سارقان غیرفعال می‌شود و از سوی دیگر اگر فاصله کاربر با وسیله نقلیه زیاد باشد دزدگیر عملاً غیرقابل‌استفاده خواهد شد.

با ظهور ردیاب‌های خودرو در زندگی بشر علاوه ‌بر حل این مشکلات قابلیت‌های گوناگونی برای حفظ ایمنی خودرو و جلوگیری از سرقت در اختیار کاربران و صاحبان وسایل نقلیه قرار می‌گیرد.

دستگاه ردیاب جی‌پی‌اس

دستگاه ردیاب GPS نسل جدیدی از دزدگیرهاست که حالا در قالب یک دستگاه سخت‌افزاری قابل نصب در انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین مورد استفاده قرار گرفته و هیچ محدودیت کاربردی ندارد. برقراری ارتباط بین کاربر و عملکرد وسیله نقلیه از طریق یک برنامه اپلیکیشن نصب‌شده روی تلفن‌همراه کاربر صورت می‌گیرد.

برنامه کاربردی ردیاب امکان پیگیری موقعیت لحظه‌ای خودرو روی نقشه را فراهم می‌کند و به‌طور دائمی قابل‌کنترل خواهد بود. در واقع این مسیریاب‌های هوشمند تمام امکانات دزدگیر GPS را در کنار یک سری امکانات فوق‌العاده دیگر مانند خاموش کردن خودرو از راه دور، کنترل سرعت و تردد خودرو اطلاع از روشن‌شدن خودرو و …. برای کاربر فراهم می‌کند.

برای خرید ردیاب مدل C311B کلیک کنید.

مزیت ردیاب حرفه‌ای ماشین

به کمک امکانات امنیتی ردیاب و اپلیکیشن نصب‌شده روی موبایل می توانید وسیله نقلیه را در هر لحظه تحت کنترل و دیدرس قرار دهید. در این حالت کوچک‌ترین تغییرات در شرایط خودرو به‌صورت پیامک یا تماس تلفنی به شما اطلاع داده می‌شود.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای این ردیاب‌های نسل جدید قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور در مواقع سرقت است. در چنین مواقعی با از کار انداختن خودرو می‌توانید در اسرع وقت خود را به محل موردنظر رسانده یا به پلیس اطلاع دهید. علاوه ‌بر این به‌کارگیری ردیاب خودرو امکانات زیر را در اختیار رانندگان قرار می‌دهد:

* ردیابی لحظه‌ای خودرو

* کنترل خودرو از راه دور در موارد شخصی و سازمانی

* از کار انداختن خودرو در مواقع سرقت

* تعریف کردن محدوده سرعتی مجاز برای خودرو و اعلان هشدار به راننده در صورت تجاوز از این حد سرعت

* مشخص کردن محدوده مجاز جغرافیایی برای مسیر حرکت خودرو و هشدار دادن در صورت عبور از مرزها

* امکان مشاهده مسیرهای پیموده‌شده خودرو به‌همراه تاریخ و زمان دقیق

* مخفی شدن دستگاه ردیاب در بخش‌های مختلف خودرو به‌دور از دید افراد غریبه و سارقان

بهترین نوع ردیاب خودرو

این‌که کدام مدل‌های ردیاب خودرو بهترین هستند تا حد زیادی به توقعات کاربران برمی‌گردد. امکانات ردیاب‌های موجود در بازار بسیار متفاوت است و هر کدام به نسبت برند و قیمتشان قابلیت‌های خاصی ارائه می‌دهند. هرچند که یک‌سری از امکانات ردیاب‌ها در نمونه‌های متوسط بازار مشترک است.

برای ردیاب شخصی مدل 108A کلیک کنید.

ردیاب‌ها به‌طورکلی در دو نوع آهن‌ربایی و سیمی ارائه می‌شود. انواع ردیاب‌های آهن‌ربایی که بدون نیاز به سیم کشی به برق خودرو هستند باتری داخلی قدرتمند دارند که آن‌ها را از ارتباط به منبع تغذیه خارجی بی‌نیاز می‌کند. اما انواع سیمی باید به سیم‌کشی برق خودرو اتصال پیدا کنند.

بنابراین امکان جابجایی در بخش‌های مختلف کابین خودرو را ندارند. علاوه‌ بر این نوع دیگری تحت عنوان ردیاب‌های دیاگ خودرو وجود دارد که به سوکت دیاگ اتصال پیدا می‌کند. این نمونه از ردیاب‌ها ثابت هستند و امکان جابجایی ندارند اما قابلیت‌های قانع‌کننده‌ای دارند.

ردیاب با قابلیت شنود

یکی از بارزترین دلایل اکثر کاربران برای خرید مسیریاب هوشمند برخورداری از سیستم قابلیت شنود دستگاه است. این‌موضوع به‌خصوص زمانی اهمیت پیدا می‌کند که قصد دارید فرد خاصی را تحت نظر بگیرید. در این حالت تمام مکالمات راننده و افراد دیگری که در خودرو حضور دارند از طریق پنل کاربری دستگاه دریافت می‌شود.

این قابلیت معمولاً جزو نخستین آپشن‌های دستگاه بوده و برای همه کاربران در دسترس قرار دارد. پیش ‌از این‌که برای خرید ردیاب حرفه‌ای ماشین اقدام کنید باید امکانات ارائه‌شده در دستگاه‌های مختلف و قابلیت‌هایی که از طریق کنترل داشبورد مدیریتی ارائه می‌شود به‌خوبی بررسی کنید و بر مبنای امکانات موردنظر محصول مناسبی تهیه کنید.

اگر به امکانات پیشرفته ردیاب مانند اطلاع از خرابی های ماشین و میزان سوخت باقی مانده و جزئیاتی از این دست نیاز چندانی ندارید می توانید انواع متوسط ردیاب که قیمتهای متعادل‌تری دارند انتخاب کرده و در بودجه خود صرفه جویی کنید. ضمنا ردیابهای برند ایرانی کاملا می توانند توقعات شما را برآورده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.