ردیاب حرفه ای هوشمند : یکی از پرکاربردترین انواع  مسیریاب خودرو و موتور سیکلت  است که در چند سال اخیر با استقبال فوق العاده ای روبرو بوده است. حتما شما هم افرادی را مشاهده کرده اید که دائما نگران موقعیت پارک خودروی شان هستند. این روزها با شرایط اقتصادی بحرانی دغدغه محافظت از اموال و دارایی های فردی بسیار بیشتر شده است.

تا حدی که اگر بخشی از دارایی ها در قالب خودرو یا وسایل منزل سرقت شود جبران آن گاهی تا سالها زمان می برد. در چنین شرایطی تنها راهکار، محافظت از دارایی ها با هر شگردی که به ذهن تان می رسد خواهد بود. پیشرفت های گسترده تکنولوژی این روزها ردیابهای پیشرفته خودرو را به انسان های نسل جدید هدیه داده است.

ردیاب خودرو چه تفاوتی با دزدگیر دارد؟

با شنیدن نام دزدگیر صدای آژیرهای ممتد و گوش خراشی در ذهن مان تداعی می شود که اغلب هم به دلایل واهی بود.

حساسیت بیش از حد دزدگیر خودرو موجب می شد تا به کوچکترین صداها و ضربه های ساده هم واکنش نشان دهد. به عنوان نمونه با پریدن یک گربه رو ماشین در نیمه شب همه ساختمانهای اطراف از صدای دزدگیر مستاصل می شدند.

عملکرد ردیاب حرفه ای هوشمند

از زمانی که ردیاب حرفه ای هوشمند نصب شده و شروع به کار می کند به طور لحظه ای مسیرهای حرکتی خودرو و زمان و مکان توقف ها ثبت می شود. شرایطی را فرض کنید که خودروی تان را در اختیار شخص دیگری به صورت امانت قرار داده اید. در این موقعیت می توانید مسیرهایی که خودرو طی می کند زیر نظر بگیرید. در ضمن اگر راننده سرعت بیش از حد داشته باشد یا از مسیرهای از پیش تعریف شده برای سیستم ردیاب، خارج شود سیگنال هشدار روی موبایل شما ارسال می شود.

مزیت ردیاب خودرو

قطعا مهم ترین کارایی ردیابهای خودرو برای پیشگیری  از سرقت است. ردیاب خودرو سیستمی دارد که حتی اگر درهای خودرو باز شوند یا ضربه ای به ماشین وارد شود فورا به صاحب خودرو پیامک هشدار ارسال می کند. شاید با خودتان بگویید ارسال یک پیامک یا هشدار روی گوشی موبایل چه تاثیری برای جلوگیری از سرقت خودرو دارد؟ مسلما هنگامی که خطری خودرویتان را تهدید می کند زمان گرانبهاترین سرمایه شماست. با اطلاع از شرایط خطرزا می توانید به سرعت خودتان را به اتومبیل برسانید. اما حتی اگر چنین امکانی وجود نداشته باشد و فاصله شما از اتومبیل شخصی تان زیاد باشد. باز هم ردیاب حرفه ای هوشمند ترفندی برایتان دارد.

شما می توانید از طریق پنل کاربری یا ارسال یک پیامک ساده ماشین را در هر موقعیتی که باشد از راه دور خاموش کنید. در چنین حالتی ردیاب موقعیت مکانی ماشین را به طور دقیق برای شما آشکار می کند و می توانید به سرعت همراه پلیس وارد عمل شوید.

البته ردیاب خودرو آهنربایی علاوه بر اینها مزایای بسیار زیادی برای مالکان خودرو فراهم می آورد که شامل موارد زیر است:

ردیابهای آهنربایی نیازی به نصب ندارند تنها باید روی بخش های فلزی داخل کابین یا زیر خودرو بچسبند

ردیاب خودرو برای انواع خودروهای سبک و سنگین، موتور سیکلتها و دوچرخه و اسکوتر کارایی دارد

اغلب انواع پیشرفته ردیاب دارای باتری داخلی با قابلیت حفظ شارژ به مدت 20 روز هستند

در برابر گرد و غبار، رطوبت و ضربه عایق بندی دارند

ردیابی خودرو را به طور دقیق انجام داده و گزارشات را ارسال می کنند

مجهز به نرم افزارهای اختصاصی برای گزارش موقعیت جغرافیایی خودرو هستند

مسیرهای پیموده شده قبلی خودرو را به مدت 6 ماه در حافظه داخلی ثبت می کنند

انواع ردیابهای آهنربایی یا مغناطیسی به کمک آهنربای قوی به بدنه خودرو اتصال پیدا می کنند

دارای سیستم شنود قوی برای ضبط صدای راننده و سرنشینان هستند

بدون نیاز به سیم کشی به سادگی نصب می شوند و نیاز به دانش فنی خاصی ندارند

مکان های توقف خودرو را همراه با طول و عرض جغرافیایی ثبت می کنند

در هر لحظه که اراده کنید به کمک ردیاب حرفه ای هوشمند می توانید خودرو را از راه دور از کار بیندازید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.