ردیاب خودرو اقتصادی : ردیابها ابزارهای امنیتی کوچکی به اندازه کف دست هستند که قابلیت های فراوانی برای امنیت خودروهای شخصی ، شرکتی و سازمانی ایجاد می کنند. ردیاب خودرو اقتصادی با اینکه از نظر هزینه خیلی به صرفه و اقتصادی است اما تمام توقعات افراد را در مورد تامین ایمنی وسایل نقلیه برآورده می کند.

کارایی این دستگاه کوچک و جمع و جور به حدی زیاد است که نمی توان تصور کرد پیش از اختراع این ابزار پیشرفته چگونه امنیت خودروها تامین می شده است.

نگاهی به گذشته نشان می دهد صاحبان خودروها و وسایل نقلیه سبک و سنگین دائما برای از دست دادن دارایی هایشان نگران بوده اند. سر زدن های پی در پی به ماشینی که سر خیابان پارک شده، نگاه کردن گاه و بی گاه از پنجره، سپردن به اهالی محل برای سر کشی به ماشین و.. تنها گوشه ای از مشکلات دنیای بدون ردیاب است.

ردیاب خودرو چی فایده ای دارد؟

حتما شما هم خوب به خاطر دارید که در حدود دو دهه قبل با ظهور اولین دزدگیرهای پیشرفته آژیر کشیدن ماشین در اثر ضربه یا لمس دستگیره ها چقدر برایمان جذاب و شگفت انگیز بود. از سوی دیگر مصیب های سر و صدای ناشی از آن دمار از روزگار اهالی محل در می آورد. دزدگیرهایی که به دلیل حساسیت بالا به محض احساس ضربه یا صدای بلند واکنش نشان می دادند.

خلاصه با وجود تمام این دردسرها در نهایت سارقان هم ترفند غیر فعال کردن دزدگیر را یاد گرفتند و باز داستان سرقت ها از سر نو شروع شد. شکل گیری اولین ردیاب خودرو حرفه ای انقلابی در سیستم های امنیتی و هشدار دهنده ایجاد کرد. از جایی به بعد با وجود ردیاب خودرو اقتصادی اغلب مالکان خودرو تصمیم گرفتند این ابزار ایمنی و کار راه انداز عالی را تهیه کنند.

در چند سال اخیر استقبال از ردیاب خودرو پیشرفته بی نظیر بود و کم کم این تجهیزات به شرکت های کرایه خودرو و حمل و نقل بار و مسافر بین شهری سرایت کرد. در حال حاضر با وجود این دستگاهها مدیران شرکتها و صاحبان خودروهای شخصی به سادگی از طریق یک پنل اختصاصی که روی موبایل یا کامپیوتر نصب می شود لحظه به لحظه خودروها را تحت نظر می گیرند.

به محض کوچکترین تغییری در شرایط خودرو مانند باز شدن درها یا روشن شدن ماشین سیگنال هشدار به پنل مرکزی ارسال می شود.

عملکرد ردیاب خودرو اقتصادی

ردیاب GPS خوردو انواع گوناگونی دارد و از مدل های پیشرفته با امکانات کامل گرفته تا انواع ردیاب خودرو ارزان برای پاسخگویی به نیاز کاربران تولید می شود. اغلب مدل های جی پی اس و ردیاب خودرو دارای باتری داخلی هستند و نیازی به سیم کشی ندارند. این مدلها به صورت ردیاب آهنربایی خودرو عرضه می شوند که به سادگی در بخش های مختلف خودرو به صورت مگنتی اتصال پیدا کرده و مخفیانه عمل می کند.

بنابراین سارقان یا افراد غریبه از وجود ردیاب در ماشین اطلاع پیدا نمی کنند. ردیاب خودرو ارزان یکی از کوچکترین مدل های ردیاب خودرو است که قابلیت نصب روی خودرو، ماشین های سبک و سنگین، موتورسیکلت ها و حتی اسکوتر و دوچرخه را داشته و مانند یک GPS حرفه ای عمل می کند.

ردیاب ضد سرقت در اغلب موارد دارای باتری داخلی به عنوان منبع تغذیه مکمل است و نیازی به سیم کشی و اتصال به برق خودرو ندارد.

با اینکه قیمت تجهیزات امنیتی خودرو همچون ردیاب بالاست اما در بازار وسایل امنیتی خودرو می توان جی پی اس های با کیفیت و با قیمت ارزان هم پیدا کرد. ردیاب خودرو ارزان از پرفروش ترین انواع ردیابهاست که با وجود قیمت مناسب امکانات خیلی خوبی به کاربران ارائه می دهد.

چرا ردیاب ارزان پرفروش است؟

دستگاههای ردیاب خودرو شخصی پرطرفدارترین نوع ردیاب در بازار هستند چرا که مردم عادی هم می توانند با صرف بودجه متوسط آن را تهیه کرده و امنیت وسیله نقلیه شان را تامین کنند. این گونه ردیابها با سایز کوچک به راحتی در خودرو مخفی می شود و در صورت سرقت خودرو موقعیت مکانی خودرو با ضریب خطای یک متری قابل پیدا کردن است.

همانطور که اشاره شد قیمت این مدل از ردیاب خودرو اقتصادی نسبت به انواع مشابه کمتر است اما با این وجود امکانات بیشماری در آن گنجانده شده است. باتری داخلی طراحی شده برای این ردیابها کیفیت مطلوبی دارد و در مدت زمان کوتاهی به وسیله برق مستقیم خودرو یا با اتصال به دیاگ خودرو شارژ می شود.

اگر به هر دلیلی ارتباط باتری ردیاب از خودرو قطع شود ردیاب همچنان به کارایی خود ادامه می دهد.

این ردیاب حرفه ای در برابر حرارت، رطوبت، آب و ضربه عایق بندی مناسبی دارد و به این سادگیها آسیب نمی بیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.