ردیاب خودرو ماهواره ای ابزاری قدرتمند و تخصصی برای حفظ ایمنی خودروهایی مانند سواری های سبک و سنگین و حتی موتور سیلکت ها است. مهمترین ویژگی های آن قابلیت کار کردن بدون برق تا 72 ساعت، دارای سیستم شنود و امکان خاموش کردن خودرو از راه دور است.

در چند سال اخیر با پیشرفت های گسترده تکنولوژی استقبال برای به کارگیری سیستم های مدرن امنیتی بیشتر شده است. یکی از حرفه ای ترین و به روزترین فناوری های امنیتی، ردیابهای پیشرفته خودرو هستند که امکانات مختلفی برای صاحبان خودرو فراهم می کنند. ردیاب خودرو ماهواره ای ابزاری امنیتی با امکان ردیابی پیشرفته و دزدگیر جی پی اس همزمان است.

این ردیاب امکاناتی مانند ثبت مسیرهای پیموده شده خودرو تا 3 سال، شنود قوی صدای داخل کابین، ردیابی آنلاین و آفلاین، خاموش کردن خودرو از راه دور، اخطار ضربه به خودرو و تصادف، هشدار روشن شدن خودرو است.

ردیاب خودرو ماهواره ای یکی از مسیریابهای پیشرفته اتومبیل است که امکان خاموش کردن خودرو از راه دور را امکانپذیر می کند. این دستگاه ابعاد کوچک با طراحی حرفه ای دارد که قابلیت های فراوانی در آن گنجانده شده است.

ردیاب ماهواره ای و دزدگیر جی پی اس

اگر می خواهید یک ردیاب جی پی اس حرفه ای با قابلیت های زیاد داشته باشید، ردیاب ماهواره ای یکی از کامل ترین نمونه های بازار است. این دستگاه نسل جدیدی از ردیابهای خودرو است که با سیم کشی ساده ای به منبع برق خودرو متصل شده و فعال می شود. این دستگاه حتی با وجود قطع برق، تا مدتها می تواند با باتری داخلی فعال بماند.

این دزدگیر ماهواره ای و ردیاب پیشرفته کارایی و کیفیت فوق العاده ای دارد. کاربرد این دستگاه اطمینان کامل را برای رانندگان ایجاد می کند. این نوع ردیاب هوشمند با وجود کارایی های بالایی که دارد با قیمت مناسبی ارائه می شود. ردیاب خودرو ماهواره ای در برابر ضربه، رطوبت، باران و حرارت دارای عایق بندی است.

طراحی این دستگاهها به گونه ای است که قابلیت قرارگیری سیم کارت هر یک از اپراتورها در آن وجود دارد. ردیاب پیشرفته خودرو با انواع ردیاب آهنربایی نظامی برابری می کند و امکاناتی از جمله باتری بسیار پرقدرت داخلی و برد بالا دارد. با نصب این نوع ردیاب پیشرفته حتی اگر خودرو سرقت شود با ارسال یک پیامک ساده می توانید آن را از هرجایی که باشید خاموش کنید.

این ویژگی ساده می تواند امنیت خودرو را در کوتاهترین فاصله زمانی ممکن حفظ کند. اطلاعات دریافتی از این ردیاب به مدت 3 سال در سرور دستگاه ذخیره می شود و هر زمانی که تمایل داشته باشید می توانید اطلاعات دریافتی را روی پنل اصلی دستگاه روی نقشه و با جزئیات مشاهده کنید.

این ردیاب حرفه ای به خصوص برای شرکت های بزرگ حمل و نقل و موسسات کرایه خودرو که باید رفت و آمدهای رانندگان را تحت نظر داشته باشند بسیار کاربردی است. ردیاب خودرو ماهواره ای در انواع و برندهای گوناگونی در بازار وجود دارد که معمولا نمونه های معتبر آلمانی و تایوانی آن اعتبار بیشتری دارد.

به دلیل کیفیت بالای سخت افزارهای این مدل ردیابها نیازی به سرویس و تعمیرات پیدا نمی کند. با ابعاد کوچک و بدنه باریکی که دارد به سادگی قابل نصب در بخش های مختلف خودرو مانند سقف ها، درهای خودرو، زیر داشبورد، زیر فرمان اتومبیل و یا داخل داشبورد است.

ویژگی های شاخص ردیاب خودرو ماهواره ای

هشدارهایی که ردیاب خودرو با SMS به موبایل ارسال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.