ردیاب دیاگ خودرو (OBD) ساده ترین و مناسب ترین نوع ردیاب خودرو موجود در بازار است. این دستگاه کوچک و کاربردی به سرعت نصب شده و فرآیند ردیابی را آغاز می کند و قابل نصب به طور پنهان در داخل کابین خودرو است. ردیاب دیاگی خودرو به سیستم شنود صدای داخل کابین هم مجهز است.

تامین امنیت خودرو و موتور سیکلت همیشه دغدغه اصلی صاحبان آنهاست. با شکل گیری شیوه های جدید سرقت باید روز به روز روش های امنیتی نوینی برای حفظ ایمنی دارایی هایتان به کار گیرید. یکی از بهترین شیوه های ایجاد امنیت برای خودرو استفاده از ردیابهای پیشرفته روز است.

ردیاب دیاگ خودرو نوعی از ردیاب است که به قسمت سوکت دیاگ خودرو متصل شده و فعال می شود.

عملکرد ردیاب دیاگ خودرو

پس از نصب این دستگاه روند مکان یابی خودرو آغاز شده و گزارشات لحظه ای موقعیت یابی برایتان ارسال خواهد شد. این ردیاب به دلیل ابعاد کوچک به راحتی قابل نصب و جانمایی در بخش های مختلف داشبورد، زیر فرمان و یا درهای خودرو است.

از سوی دیگر پس از نصب به دیاگ خودرو نسبت به سایر قطعات الکتریکی خودرو قابل تشخیص نیست.

این ابزار امنیتی عالی با تکنولوژی روز GSM ,GPRS پروسه موقعیت یابی خودرو را به طور دقیق و بدون خطا انجام می دهد.

ردیاب و جی پی اس دیاگ خودرو

ردیاب دیاگ خودرو از بهترین انواع مکان یاب های خودرو است که خیال مالکان را از خطرات سرقت و آسیب به خودرو راحت می کند. نکته جالب توجه این است که این گونه ردیابها به سادگی قابل نصب هستند و نیازی به دانش فنی برق کار خودرو ندارند. برق مورد نیاز برای راه اندازی ردیاب از مسیر دیاگ خودرو تامین می شود.

سنسور مکان یاب در ردیاب خودرو حساسیت بسیار بالایی دارد و به محض استارت خوردن خودرو و حرکت آن، روند ثبت اطلاعات موقعیتی آغاز می شود. لازم به ذکر است که این ردیاب با داشتن تکنولوژی LBS ,GPS کار موقعیت یابی خودرو را در در نقاطی که آنتن دهی مناسبی ندارد به طور مناسب ادامه می دهد.

در این مسیریاب حرفه ای سنسورهایی به کار رفته که در صورت خارج شدن خودرو از محدوده مشخص سریعا پیامکی به صاحب خودرو ارسال می شود. پس از اینکه کار خرید ردیاب و ثبت اطلاعات تکمیل شد یک عدد پنل ردیاب در اختیار صاحب اتومبیل قرار می گیرد. به کمک این پنل اختصاصی ردیاب خودرو پیشرفته، موقعیت های مکانی و مسیرهای پیموده شده قبلی خودرو را نشان می دهد. در ضمن با کمک این پنل می توانید برای خودرو سقف سرعت و محدوده جغرافیایی تعریف کنید.

این ردیاب با وجود امکانات خیلی خوبی که دارد اما در رده ردیاب خودرو ارزان قیمت دسته بندی می شود. بنابراین خرید آن برای تامین امنیت خودرو بصرفه و اقتصادی است.

ویژگی های منحصر به فرد ردیابهای خودرو موجب شده بیش از همه مورد توجه موسسه های کرایه خودرو و شرکت های حمل و نقل بار و محموله های بزرگ قرار بگیرد. دلیل کاربرد ردیاب خودرو در این مشاغل این است که می توانند به طور دقیق رفت و آمد خودروها و محموله های بار را با مسیریاب تحت نظر داشته باشند. در صورتی که هر یک از راننده های خودروها از محدوده تعریف شده در سیستم عبور کند یا سرعت زیاد داشته باشد ردیاب سیگنال هشدار به پنل اصلی ارسال می کند.

به طور کلی ردیاب دیاگ خودرو برای مشاغل یا افرادی که تعداد زیادی وسیله نقلیه تحت نظر آنها قرار دارد بسیار کاربرد مناسبی دارد. مسلما با هیچ ابزاری به غیر از ردیاب نمی توانید تا این حد دقیق و اصولی به حرکت وسیله نقلیه و توقف هایش نظارت داشته باشید.

کاربردهای ردیاب جی پی اس خودرو

با وجود اینکه این ردیاب ساختار ساده ای دارد اما در ردیابی خودرو بسیار دقیق است. از این رو در دسته ردیابهای ارزان قیمت اما باکیفیت بالا قرار می گیرد.  سایر کاربردهای مهم ردیاب دیاگ خودرو شامل موارد زیر است:

در چنین موقعیت هایی به محض اینکه خودرو از محدوده تعریف شده خاصی عبور می کند پیام اطلاع رسانی برای مالک خودرو ارسال می شود. طراحی ردیاب دیاگ خودرو به گونه ای است که تفاوت مشخصی با سایر قطعات خودرو نداشته باشد تا افراد معمولی و سارقان متوجه وجود آن نشوند. این دریاب برق مورد نیاز خود را از طریق دیاگ خودرو تامین می کند. البته در صورت قرار گرفتن باتری 350 میلی آمپری در دستگاه حتی بعد از خاموش شدن ماشین یا قطع مدار کار ردیابی ادامه پیدا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.