ردیاب شخصی پرسنلی ابزاری کوچک برای ردیابی افراد با قابلیت شنود است که برای نظارت بر تردد افراد خاص مانند کودکان سالمندان و معلولان طراحی ‌شده است. البته در مواردی هم افراد به دلیل بیماری‌های مختلف مانند آلزایمر می‌بایست تحت نظر باشند که این ردیاب حرفه‌ای مراقبت از اعضای خانواده را  در این موارد راحت‌تر کرده ‌است.

در دنیای پیچیده امروزی هر چند که خانواده‌ها فرصت مراقبت از اعضای کم‌توان را داشته باشند اما باز هم موقعیت‌های خطر زا ایجاد می‌شود که نمی‌توان آنها را پیش‌بینی کرد. هنگامی‌که برای ردیابی افراد از این دستگاه کوچک استفاده می‌کنید می‌توانید موقعیت جغرافیایی فرد را روی نقشه مشاهده کنید.

ردیاب جی‌پی‌اس شخصی چه مزایایی دارد؟

ردیاب شخصی یک وسیله کوچک و هوشمند است که به‌ راحتی در جیب یا کیف اشخاص ( یا در خودرو) پنهان می‌شود. شما حتی می‌توانید این وسیله را بدون این‌که خود شخص متوجه شود در وسایل شخصی اش جاسازی کنید. این سبک از ردیاب‌ها براساس بهترین استانداردهای روز دنیا طراحی ‌شده و بدون ایجاد صدا یا داشتن چراغ عمل می‌کنند.

برد این دستگاه هم نامحدود است و امکان ردیابی شخص در هر جای کشور امکان‌پذیر خواهد بود. عملکرد رد‌یاب شخصی پرسنلی کاربردهای جانبی دیگری هم دارد؛ مثلاً به‌عنوان ردیاب خودرو استفاده می‌شود. مواقعی وجود دارد که والدین فرزند نوجوان دارند و می‌خواهند به‌طور نامحسوس او را تحت نظر داشته باشند.

در این مواقع می‌توانید با جاسازی این مدل از ردیاب‌ها در خودرو یا لباس فرزندتان تردد او را تحت نظر بگیرید. حتی امکان مشاهده میزان سرعت خودرو و محل توقف‌ها هم فراهم شده ‌است. این دستگاه به کمک آنتن‌های مخابراتی و مکان‌یابی دقیق، بهترین کیفیت را ارائه داده و دارای زمان شروع به کار بهینه می‌باشد. از زمانی‌که ردیاب روشن می‌شود تنها ۲۰ تا ۶۰ ثانیه طول می‌کشد تا فعال شود.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب شخصی پرسنلی وجود دکمه‌ی درخواست کمک اضطراری است. ردیاب‌های شخصی معمولاً جزء کوچک‌ترین انواع رادیاب و مسیریاب دسته‌بندی می‌شوند و قابلیت‌های مناسبی دارند که به توقعات مشتریان به‌طور کامل پاسخ می‌دهد.

درضمن به دلیل وجود باتری داخلی در دستگاه نگرانی از بابت خاموش شدن آن نخواهید داشت.

ردیاب شخصی پرسنلی بدون نیاز به نصب

ردیاب‌ها معمولاً بخشی برای جا انداختن سیم کارت دارند که با انواع اپراتورهای مخابراتی سازگاری دارد. بنابراین در هر شرایط آب‌وهوایی و فاصله جغرافیایی به ‌راحتی آنتن می‌دهند و قابل‌دسترسی هستند. بدنه ردیاب کاملاً قوی و ضدآب و مقاوم در برابر گرد و غبار است. این مدل از ردیاب‌ها نیازی به سیم‌کشی و نصب ندارند و تنها با قرار دادن یک عدد سیم‌کارت فعال می‌شوند و اطلاعات را به گوشی شخص ناظر بر روی پنل کاربری نصب‌شده گوشی ارسال می‌کنند.

ردیاب هوشمند در حال حاضر به‌حدی در مسئله تامین ایمنی افراد و خودروها و انواع وسایل نقلیه کاربرد رایجی پیدا کرده ‌است که تصور زندگی بدون آن محال به‌نظر می‌رسد. حالا دیگر خانواده‌ها با خیالی آسوده در محل کارشان حضور پیدا می‌کنند در حالی‌ که از راه دور از عزیزان آسیب‌پذیر شان محافظت می‌کنند.

پیش ‌از پدید آمدن اولین ردیاب‌های شخصی وقتی‌که سالمند یا کودکی مفقود می‌شد خانواده تا مدت‌ها برای پیدا کردن او جستجو می‌کردند و گاهی تا چند ماه طول می‌کشید تا ردپایی از این افراد پیدا شود. اما حالا دیگر می‌توان در هر لحظه افراد حامل ردیاب را تحت نظر گرفت. حتی می‌توانید به کمک قابلیت‌های ردیاب محدوده جغرافیایی مشخصی برای سیستم تعریف کنید و اگر شخص از آن فضا خارج شود دستگاه هشدارهایی برای فرد ناظر ارسال می‌کند.

قابلیت‌های جانبی ردیاب شخصی

ردیاب شخصی پرسنلی در هر لحظه اطلاعات شخص یا وسیله نقلیه را به گوشی و کامپیوتر ارسال می‌کند. در ضمن دارای آهن‌ربای بسیار قوی بوده و قابل نصب روی بدنه یا داخل کابین خودروست. این سیستم قابلیت ثبت و حفظ اطلاعات به مدت ۳ سال را دارد. در مواقع لازم اطلاعاتی مانند آدرس پستی، نام شهر، خیابان، کوچه به موبایل کاربر مخابره می‌شود.

امکان تعریف محدوده جغرافیایی مشخص برای تردد خودرو یا فرد تحت مراقبت در سیستم ردیاب طراحی‌ شده است. با وجود دفترچه راهنمای فارسی می‌توانید به ‌طور دقیق از قابلیت‌های ردیاب آگاه شوید. اگر قصد دارید آپشن های ویژه ای برای سیستم تعریف کنید می توانید در این زمینه با کارشناسان فروش ردیاب خودرو مشورت کنید.

این سیستم ها با قابلیت های گوناگون به بازار عرضه می شود که هر کدام برای اهداف خاصی کاربرد دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.