در دنیای امروزی با وجود اینکه پیشرفت‌های تکنولوژی تحولات عظیمی در امکانات رفاهی زندگی ایجاد کرده است، اما خانواده‌ها همچنان نگرانی‌هایی از بابت پشتیبانی از فرزندان و اعضای سالمند و معلول خانواده دارند. از سوی دیگر با وجود مشغله‌های زندگی و فعالیت اعضای خانواده در بیرون از منزل،  نگهداری این افراد آسیب‌پذیر همیشه امکان‌پذیر نیست. در چنین شرایطی کاربرد ردیاب کوچک جیبی بهترین راهکار حمایتی است.

ردیاب جیبی نسل جدیدی از مکان‌یاب GPS

ردیاب شخصی از پیشرفته‌ترین انواع ردیاب‌های موجود در بازار  و یکی از کوچک‌ترین انواع مکان‌یاب جی‌پی‌اس است. دقت ردیابی این دستگاه بسیار خوب است و لوکیشن جغرافیایی شخص را روی نقشه در پنل کاربری نشان می‌دهد. با اینکه اندازه این ردیاب‌های شخصی خیلی کوچک است اما تمام امکانات یک ردیاب حرفه‌ای را دارد و توقعات مشتریان را به طور کامل برآورده می‌کند.

این مدل از ردیاب‌ها کوچک‌ترین انواع ردیاب‌های موجود در بازار هستند که خیلی راحت در جیب یا کیف افراد یا در بخش‌هایی از خودرو به طور مخفی پنهان می‌شوند. با این شرایط ردیابی فرد حامل دستگاه در هر جایی از کشور فراهم خواهد بود.

ردیاب پرسنلی ابزاری نوینی که براساس بهترین استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می‌شود تا در جایگاه‌های مختلف برای مکان‌یابی و حفظ امنیت مورد استفاده قرار گیرد. نگرانی از بابت آنتن‌دهی ردیاب شخصی وجود ندارد چرا که از انواع اپراتورهای مخابراتی پشتیبانی می‌کند و علاوه ‌بر این ردیاب کوچک جیبی میانگین شروع به کار بهینه‌ای در حدود ۲۰ تا ۶۰ ثانیه پس ‌از روشن‌شدن را داراست.

مشخصات فنی ردیاب کوچک جیبی

این ردیاب به ‌طور لحظه‌ای موقعیت فرد موردنظر را روی پنل کاربری در موبایل یا کامپیوتر نشان می‌دهد

* دارای باتری داخلی قوی و قابل تعویض است

* بعضی از انواع آن دارای آهن‌ربای قوی برای کاربرد به‌ عنوان ردیاب خودرو هستند

* دارای دکمه اعلام شرایط اضطراری SOS است

* به مدت ۳ سال اطلاعات داخلی آن ثبت و ضبط می‌شود

* مجهز به آنتن داخلی که نیاز به سیم‌کشی ندارد

*قابلیت تشخیص موقعیت دقیق جغرافیایی در حد نام شهر و کوچه و گزارش آن برای موبایل کاربر

* دارای قابلیت مشخص کردن محدوده جغرافیایی مجاز تردد

* ضد آب، ضد ضربه و بدنه قوی در برابر گرد و غبار

*قابلیت راه‌اندازی با انواع سیم‌کارت‌های موجود در ایران

* دارای دفترچه راهنمای فارسی

* این سبک از ردیاب‌ها نیازی به نصب ندارد و تنها با قرار دادن یک سیم‌کارت ساده ‌روی دستگاه فرآیند ردیابی آغاز می‌شود.

ردیاب کوچک جیبی با کاربردهای متنوع

درست است که مهم‌ترین کاربرد ردیاب کوچک جیبی به‌عنوان مکان یاب و ردیاب شخصی است. اما قیمت مقرون ‌به ‌صرفه و اندازه کوچک آن باعث شده صرفاً  به کاربردهای شخصی محدود نشود.

ردیاب جی‌پی‌اس قابلیت کاربرد بر روی انواع خودروها مانند خودروهای سبک و سنگین و ماشین‌های نظامی،موتورسیکلت، دوچرخه و…. را دارد. به ‌عبارتی در هر نوع شرایطی که دانستن وضعیت و موقعیت یک وسیله نقلیه یا شخصی برای شما اهمیت دارد می‌توانید از این ردیاب‌ها کمک بگیرید.

بهتر است برای کاربرد خودرویی از انواع ردیاب مغناطیسی استفاده کنید که قابلیت اتصال به بخش‌های مختلف خودرو را داشته باشد. افرادی که تمایل ندارند هزینه‌های زیادی برای خرید ردیاب‌های گران‌قیمت و پیشرفته بپردازند ردیاب کوچک جیبی گزینه مناسبی برای آن‌ها خواهد بود.

در شرایط اقتصادی موجود خودرو یا هر نوع وسیله نقلیه دیگر شما حکم دارایی های بزرگ و ارزشمندی را دارند که در صورت سرقت جبران شان خیلی سخت است. بنابراین اولین ابزار امنیتی که باید خودرویتان را به آن مجهز کنید ردیاب خوردو حرفه ای است. دستگاهی که هر لحظه شما را از وضعیت کلی خودرو مطلع می کند تا با خیال راحت تر به امور روزانه تان بپردازید.

 ردیاب شخصی برای مراقبت از سالمندان و کودکان

کودکان و سالمندان به دلیل وضعیت خاصی که دارند نسبت ‌به شرایط محیطی آسیب‌پذیر هستند. این افراد آگاهی کاملی نسبت ‌به خطرات احتمالی که آن‌ها را تهدید می‌کند ندارند و نیاز به مراقبت‌های ویژه پیدا می کنند. وجود ردیاب شخصی در کیف یا جیب این افراد کمک می‌کند روزانه آن‌ها را تحت نظر بگیرید و در صورت به وجود آمدن شرایط خطرزا هرچه زودتر به کمک آن‌ها بشتابید.

مزیت بزرگ این ردیابها اندازه و ابعاد کوچک دستگاه است که هیچگونه دست و پاگیری برای فرد حامل ندارند. حتی در مواقعی ممکن است خود شخص از وجود ردیاب همراهش اطلاع پیدا نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.