تردیدی نیست که با ظهور نسل جدید دزدگیرها تحت عنوان ردیاب جی‌پی‌اس خودرو تمام معادلات در مورد حفظ امنیت خودرو تغییر کرد. مسلماً دزدگیرهای قبلی ایرادهای فاحشی داشتند که ردیاب با پر کردن این خلأها دنیای جدیدی برای صاحبان وسایل نقلیه ماشینی و موتوری گشود. ایمنی با ردیاب خودرو چیزی فراتر از تصورات معمول کاربران در خصوص یک ابزار محافظ ایمنی خودرو بود.

وسیله کوچکی که وضعیت لحظه‌ای خودرو را به ‌صورت آنلاین و آفلاین نشان می‌دهد و مالکان خودرو و موتورسیکلت را مستقیماً در ارتباط با وسایل نقلیه‌شان قرار می‌دهد.

 افزایش ایمنی با ردیاب خودرو جی‌پی‌اس 

این تصور که ایمنی با ردیاب خودرو تنها به ایمنی خودرو محدود می شود کاملاً اشتباه است شما می‌توانید هر چیزی را با ردیاب کنترل کنید. خواه یک وسیله نقلیه کوچک مانند دوچرخه و اسکوتر باشد و چه یک کودک خردسال یا سالمند که نیاز به مراقبت دائمی دارد. از زمانی که ردیاب‌ها به دنیای مدرن معرفی شدند شیوه نگهداری و نظارت بر افراد آسیب‌پذیر، مسافران، کارگران، معلولان و …… متحول شده ‌است.

ردیاب‌های انسانی انواع، اندازه و ابعاد بسیار کوچک (حتی اندازه شکلات) دارند که به ‌سادگی در جیب، کیف دستی، کیف مدرسه و جیب کت جا می‌گیرد. ردیاب‌های جدید به سیستم aGPS  (کمک – GPS) مجهز شده‌اند. خوبی این ردیاب‌ها در کاربرد انسانی این است که به ‌سادگی در جیب‌های لباس یا کیف مخفی می‌شوند و شخص حامل ممکن است کلا متوجه وجود آن نشود.

ردیاب‌های نسل جدید ultra mini بدنه ضدآب و قوی دارند و به‌راحتی مانند گوشی شارژ می‌شوند و قابلیت حفظ شارژ بالایی دارند.

 قابلیت‌های ردیاب‌های ultra mini

در این ردیاب‌ها دکمه اضطراری بنامS.O.S   تعبیه ‌شده که پس ‌از فشرده شدن پیامی به‌صورت پیامک متنی و یا ایمیل به تلفن فرد ناظر (امکان ثبت ۳ شماره تلفن وجود دارد) ارسال می‌شود.

Geo Fence یا منطقه امن: احتمال دارد مکان‌های خاصی باشد که شما نمی‌خواهید فرزند یا سالمند آن‌جا را ترک کنند (مانند باغ، زمین بازی، مدرسه و… ) یا جاهای ممنوعه که نمی‌خواهید به آن‌ها وارد شوند ( محدوده جاده یا مناطق متروک و… ) در این شرایط به ‌راحتی می‌توانید با مشخص کردن محدوده  Geo فضایی را برای تردد فرد مورد نظر تعیین کنید.

در این حالت اگر شخص از این محدوده مجاز عبور کند پیام هشدار فوری به گوشی شما ارسال می‌شود. از این‌رو تردد شخص موردنظر تحت نظارت کامل شما خواهد بود.

* تصور کنید نوجوانی دارید که به ‌تازگی رانندگی یاد گرفته و همیشه نگرانش هستید. در این شرایط می‌توانید ردیاب جی‌پی‌اس شخصی را به‌ طور مخفی در محل‌های مختلف خودرو مانند سقف خودرو، زیر داشبورد، داخل داشبورد یا زیر فرمان یا زیر اتومبیل یا هر جای دیگر نصب کنید بدون این ‌که فرزندتان اطلاعی از آن داشته باشد. بنابراین مسیریاب و جی پی اس خودرو  علاوه بر کاربرد برای مراقبت و ردیابی افراد می تواند جهت مکان یابی خودروی این افراد هم استفاده شود.

در این حالت تمام اطلاعات خودرو مانند مسیرهای پیموده ‌شده قبلی و مسیرهای در حال تردد کنونی، میزان سرعت خودرو، عبور از محدوده غیرمجاز، توقف‌ها همراه با مکان و زمان دقیق توقف، حتی روشن خاموش شدن خودرو به صورت گزارشاتی در پنل کاربری‌تان آگاهی پیدا کند.

به عبارت دیگر شما قادر خواهید بود مسیرهایی که خودرو تردد می‌کند را روی نقشه در پنل موقعیت‌یابی ردیاب مشاهده کنید.

باطری داخلی ردیاب خودرو

ایمنی با ردیاب خودرو تنها یک شعار نیست بلکه ساختار این ابزار قدرتمند کاربردی به‌ گونه‌ای است که به دلیل مجهز بودن به باتری داخلی حتی بدون اتصال به برق خودرو تا ۷۲ ساعت شارژ نگه می‌دارند. مسیریاب جی‌پی‌اس خودرو تنها یک ابزار جاسوسی نیست بلکه همانند تمام ابزارهای مدرن در حیطه تکنولوژی جدید به آسایش و رفاه آدم‌ها کمک می‌کند. به کمک این تجهیزات دیگر دائماً نگران خودروی شخصی و وسایل قیمتی یا رفت‌وآمد عزیزانتان نخواهید بود چرا که همه‌ چیز از راه دور تحت کنترل مستقیم شما قرار می‌گیرد.

مجهز بودن به باتری داخلی یک مزیت فوق العاده دیگر هم دارد و آن مربوط به شرایطی است که ماشین به سرقت می رود. در این موقعیت ها ممکن است سارقان برق خودرو را قطع کنند. از این زمان به بعد اگر ردیاب باتری داخلی داشته باشد همچنان موقعیت مکانی خودرو را در پنل کاربری به صاحب خودرو اطلاع می دهد.

حتما تا به اینجای کار متوجه شدید که ردیابها چه تحولات بزرگی در زندگی ما به وجود آورده اند. با وجود ارزش مالی ماشین یا هر نوع وسیله نقلیه ای که دارید، نصب ردیاب خودرو در شرایط اقتصادی کنونی کاملا ضروری به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.