ردیاب خودرو ابزاری کوچک با کارایی شبیه دزدگیر اما خیلی پیشرفته‌تر است که با قرار گرفتن یک سیم‌کارت داخل آن فعال می‌شود. این دستگاه کوچک و کاربردی روی هر وسیله نقلیه اعم از سبک و سنگین به‌راحتی نصب‌شده و صاحب خودرو را در هر لحظه از شرایط دقیق خودرو مطلع می‌کند ردیاب خودرو باکیفیت باید ویژگی‌هایی داشته باشد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

ساختار ردیاب خودرو

ردیاب خودرو نوعی جی‌پی‌اس همراه است که در ابعاد مختلف با برندهای گوناگون یک‌سری قابلیت‌ها را برای صاحبان وسایل نقلیه یا ناظران سازمانی فراهم می‌کند. جالب اینجاست که دستگاه ردیاب را می‌توان به‌دلخواه در هر جای خودرو مانند سقف، داشبورد، زیر فرمان یا زیر خودرو جاسازی کرد بدون این‌که افراد غریبه و سارقان از وجود آن اطلاع پیدا کنند.

ردیابها از لحاظ شیوه کاربری و نصب هم تفاوت‌هایی باهم دارند به‌طوری‌که برخی از آن‌ها نیاز به سیم‌کشی برق خودرو دارند اما برخی نمونه‌های دیگر به‌سادگی قابل‌حمل و جابجایی بوده و نیازی به سیم‌کشی ندارند.

به‌محض این‌که ضربه‌ای به خودرو وارد شود یا این‌که خودرو روشن‌شده و از جای پارک خارج شود، پیام هشدار برای برای صاحب خودرو بر روی برنامه موبایلی ارسال می‌شود. به ‌همین ‌ترتیب قابلیت‌های فراوانی بسته به نوع دستگاه جی پی اس ردیاب برای مالکان وسایل نقلیه فراهم می‌شود که از ایمنی خودرو حفاظت می‌کند.

این افراد می‌توانند به‌صورت آنلاین لحظه به لحظه خودروی شخصی‌شان را با موقعیت دقیق جغرافیایی مشاهده کنند بدون این‌که محدودیتی برای فاصله شخص از خودرو وجود داشته باشد.

نصب ردیاب خودرو

برای بهره‌مند شدن از قابلیت‌های جذاب ردیاب باید سیم‌کشی ردیاب به برق خودرو از سر مثبت و منفی دستگاه انجام شود که تا حدودی نیاز به تخصص فنی دارد. البته برخی نمونه‌های ردیاب تحت عنوان ردیاب مغناطیسی نیازی به نصب و سیم‌کشی ندارند. پس ‌از این‌که ردیاب را در جای خود ثابت کرده و سیم‌کارت را روی دستگاه فعال کردید، از همان لحظه فعالیت ردیاب آغاز می‌شود و از طریق پنل کاربری که روی موبایل یا کامپیوتر نصب می‌شود اطلاعات قابل دریافت خواهد بود.

برای خرید ردیاب خودرو 303 کلیک کنید.

ردیاب خودرو باکیفیت امکانات متنوعی دارد که در برخی موارد صاحبان خودروها به دلخواه بعضی امکانات جانبی را فعال یا غیرفعال می‌کنند. مواردی شامل اصابت ضربه به خودرو یا لرزش، روشن و خاموش شدن خودرو، باز شدن درها، سرعت غیرمجاز، حمل خودرو با جرثقیل، کاهش شارژ باتری دستگاه، جدا شدن و قطع ارتباط ردیاب از خودرو، عبور از محدوده خاص جغرافیایی تعریف‌شده توسط مالک، دست‌کاری برق خودرو، اطلاع پیدا کردن از موارد فنی مانند میزان سوخت باقی مانده و روغن ماشین و..

خرید ردیاب خودرو باکیفیت

اولین و مهم‌ترین مسئله‌ای که در خرید ردیاب باید مورد توجه قرار بگیرد میزان اعتبار برند و خدمات پس ‌از فروش آن است. در واقع خدمات پس ‌از فروش یکی از بزرگ‌ترین مزایای ردیابهاست چراکه اگر برخی قابلیت‌های ردیاب فعال نشود و اختلالی در آن به وجود آید می‌توانید مسئله را از طریق نمایندگی‌های مربوطه پیگیری کنید.

توجه داشته باشید که خرید از برندهای خارجی ردیاب پیشرفته همیشه به نفع شما نیست. بعضی ردیاب‌ها امکاناتی دارند که در ایران فعال نیست بنابراین شما هزینه‌های زیادی متقبل می‌شوید درحالی‌که نمی‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید.

مدل های مختلف ردیاب خودرو

دومین مورد مهم وجود اپلیکیشن و نرم‌افزار وایزر قابل نصب روی موبایل یا کامپیوتر است که سرور آن در ایران باشد و امنیت و سرعت ردیابی آن کامل باشد. درضمن هنگام خرید چیپ دستگاه حواستان باشد که از انواع قدیمی و ناسازگار با اپراتورهای داخلی نباشد.

قیمت جی‌پی‌اس خودرو

دستگاه جی‌پی‌اس خودرو در کیفیت‌ها و برندهای مختلفی عرضه می‌شود و با توجه به این‌که دستگاه چه قابلیت‌هایی را ارائه می‌دهد قیمت‌های متفاوتی دارد. اما قیمت ردیاب نشان‌دهنده کارایی و کیفیت بالای دستگاه نیست بلکه هر مدل از ردیاب ویژگی‌های اختصاصی دارد که توقعات بخشی از افراد پوشش می‌دهد.

هنگامی‌که برای خرید ردیاب خودرو باکیفیت تصمیم‌ می گیرید، فارغ از قیمت باید خواسته‌هایتان را براساس کاربری ردیاب برای مصارف شخصی یا سازمانی در نظر بگیرید و مطابق با آن بهترین دستگاه ردیاب جی‌پی‌اس خودرو را انتخاب کنید. برای داشتن تجربه‌ای موفقیت‌آمیز از خریدتان می‌توانید از نظرات سایر مشتریان استفاده کنید. مسلماً برندی که در بازار معروف می‌شود توانسته نیازهای مشتریان را به بهترین وجه تامین کند.

پیش از خرید ردیاب برندهای معتبر بازار را مورد بررسی قرار دهید تا اطمینان حاصل کنید امکانات مورد نظر شما را ارائه می ده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.