ردیاب جی پی اس خودرو از بهترین محصولاتی است که برای تامین امنیت وسایل نقلیه طراحی و تولید شده است. این ابزار کاربردی با توجه به نیازها و دغدغه های مالکان خودرو و توقعاتشان از وسیله حفاظتی خودرو ساخته شده است. دزدگیر ماهواره ای خودرو دارای آپشن های گوناگونی است که نقص دزدگیرهای گذشته را در اطلاع رسانی به موقع در شرایط خطر رفع کرده است.

مهمترین مزیت این گونه ردیابها قابلیت کارکرد بدون اتصال به منبع تغذیه کمکی تا 72 ساعت است. البته سیستم شنود دستگاه و امکان خاموش کردن خودرو از راه دور نیز بسیار قابل توجه هستند. با توجه به شرایط اقتصادی موجود و تورم شدید در چند سال اخیر مردم گرایش زیادی به سمت کاربرد سیستم های مدرن امنیتی داشته اند.

مسلما یکی از بارزترین نمودهای فناوریهای روز امنیتی ردیابهای پیشرفته خودرو هستند. با مجموعه امکاناتی که این دستگاهها در خود دارند دیگر برای سارقان هیچ راه گریزی باقی نمی ماند. می توان با اطمینان گفت که دزدگیر ماهواره ای خودرو کامل ترین نوع ردیاب خودرو است و هیچ GPS خودرویی با آن برابری نمی کند.

ردیاب پیشرفته خودرو دارای سیستم امنیتی هوشمندی است که با دقت بسیار زیاد در هر لحظه گزارشاتی از موقعیت خودرو برای صاحب آن مخابره می کند. بنابراین صاحبان خودرو بدون هیچ گونه نگرانی از امنیت خودرو می توانند از قابلیت های این وسیله حرفه ای بهره ببرند.

ردیاب و دزدگیر ماهواره ای خودرو

دزدگیر ماهواره ای خودرو بهترین نوع ردیاب خودرو برای افرادی است که دائما نگران محل پارک خودرو و امنیت منطقه اطراف محل کار و زندگی شان هستند. تردیدی نیست که با به کارگیری ردیاب خودرو تامین امنیت دارایی های شما تضمین می شود. مسیریاب خودرو با وجود قابلیت های فراوانی که دارد اما قیمتش مناسب است. در ضمن به دلیل عایق بندی در برابر ضربه، حرارت، رطوبت و آب آسیبی نخواهد دید.

ردیابهای خودرو برای استفاده و فعال شدن نیاز به قرار دادن یک سیم کارت دارند. از آنجایی که این ردیابها با انواع اپراتورهای همراه سازگاری دارند چندان تفاوتی ندارد از کدام شبکه مخابراتی استفاده می کنید. تنها موردی که باید در نظر داشته باشید آنتن دهی و پوشش دهی قوی اپراتور مورد نظر در مکانهای دور افتاده است.

کامل ترین امکانات ردیاب هوشمند خودرو

خیلی مهم است که در هنگام خرید ردیاب هوشمند خودرو حواستان به این باشد، برای ابزاری هزینه کنید که قابلیت های کاملی داشته باشد. دزدگیر ماهواره ای خودرو از نظر امکانات با ردیاب آهنربایی نظامی قابل مقایسه است. این ردیاب ضد آب و ضد ضربه دارای باتری داخلی قوی و امکانات برد پیشرفته می باشد. دزدگیر هوشمند خودرو یکی از پیشرفته ترین نمونه های موجود در بازار است که شما را از خرید سایر ابزارهای ایمنی جانبی بی نیاز می کند.

علاوه بر این نصب این گونه ردیاب ها خیلی راحت است و نیاز به دانش فنی خاصی ندارد. از آنجایی که این نوع ردیابها نیاز به سیم کشی به باتری خودرو ندارند تنها باید در بخشی از خودرو به طور مخفی جاگذاری شوند.

نصب ساده و بدون مشکل هم یکی از ویژگی هایی است که محبوبیت دزدگیر ماهواره ای خودرو را بیشتر کرده است.

ردیاب ماهواره ای خودرو چه امکاناتی دارد؟

ردیاب ماهواره ای پیچیده ترین و پرقابلیت ترین نوع ردیاب موجود در بازار است. این ردیاب امکاناتی مانند ردیابی آنلاین و آفلاین، خاموش کردن خودرو از راه دور، ثبت مسیرهای حرکتی سابق خودرو به مدت 3 سال، هشدار روشن شدن خودرو، سیستم شنود قوی صدای داخل کابین، خاموش کردن خودرو از راه دور، هشدار ضربه به ماشین و تصادف، اخطار باز شدن دربهای خودرو می باشد.

البته این وسیله حرفه ای قابلیت های منحصر به فرد دیگری هم دارد که آن را به محصولی متفاوت تبدیل کرده است. این امکانات ویژه شامل موارد زیر است:

ارائه موقعیت دقیق خودرو و طول و عرض جغرافیایی و آدرس

تعیین سرعت خودرو و عبور از محدوده سرعتی خاص

پشتیبانی از سیستم های GPRS,GSM,SMS

قابلیت خاموش کردن خودرو با ارسال پیامک

امکان تنظیم شماره SOS

امکان خاموش کردن ACC

ارائه سوابق مسیرهای پیموده شده خودرو در 3 سال گذشته

اطلاع رسانی در مورد باز شدن درب خودرو

با وجود تمام این ویژگی های عالی امکان کنترل از راه دور و شنود صدای داخل اتومبیل پرطرفدارترین قابلیت های این ردیابهاست که افراد را برای خرید ترغیب می کند. با نصب ردیاب و دزدگیر ماهواره ای خودرو در صورت وجود هر گونه اختلال و یا سرقت خودرو می توانید در هر لحظه و در هر کجا که باشید با یک پیامک اتومبیل را خاموش کنید. این ویژگی فوق العاده امنیت اتومبیل را به طور همه جانبه ای تامین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.