ردیاب ماهواره ای پیشرفته نوعی مسیریاب خودرو جی‌پی‌اس و بهترین ابزار برای تامین امنیت وسایل نقلیه مانند خودروهای سبک و سنگین و حتی موتور موتورسیکلت هاست. یکی از بارزترین ویژگی‌های این‌گونه ردیاب‌های پیشرفته قابلیت کارکرد تا ۷۲ ساعت بدون برق، قابلیت خاموش کردن خودرو در هر لحظه و سیستم شنود است.

در چند سال گذشته گرایش افراد جامعه به کاربرد سیستم‌های مدرن حفاظتی بیشتر شده ‌است. یکی از این فناوری‌های به ‌روز امنیتی ردیاب ماهواره ای پیشرفته برای انواع خودروست. ابزارهایی حرفه‌ای که تمام آن ‌چیزی که برای امنیت وسایل نقلیه شخصی و اداری به آن نیاز دارید، فراهم می‌کند. حقیقتش این است که تاکنون هیچ ابزار امنیتی دیگر نتوانسته مشابه کارایی و کیفیت جی‌پی‌اس خودرو حرفه‌ای داشته باشد.

دلیل استفاده از ردیاب ماهواره ای

دزدگیر و ردیاب ماهواره‌ای خودرو نسل جدیدی از جی‌پی‌اس برای زندگی‌های مدرن و پرمشغله امروزی است. افرادی که همیشه نگران امنیت خودرو و پیشگیری از سرقت هستند این محصول به آن‌ها در تامین ایمنی دارایی‌هایشان کمک می‌کند. این وسیله امنیتی با امکانات کامل گزارش شرایط خودرو را در هر لحظه به صاحب خودرو می رساند. ردیاب خودرو در برابر هر گونه آسیب و ایجاد اختلال مقاوم است و دارای عایق‌بندی مناسبی در برابر ضربه، رطوبت و حرارت است.

با قرار گرفتن یک سیم‌کارت ساده داخل دستگاه ردیاب فعال می‌شود و برای مشاهده وضعیت خودرو می توانید به پنل کاربری نصب شده روی موبایل یا کامپیوتر شخصی مراجعه کنید. این دستگاه کوچک و مخفی سازگاری کاملی برای استفاده از تمام اپراتورهای همراه دارد. پس‌از فعال کردن دستگاه شما کامل‌ترین امکانات ردیاب پیشرفته و دزدگیر هوشمند خودرو را در اختیار خواهید داشت.

ردیاب ماهواره ای پیشرفته چه امکاناتی دارد؟

ردیاب ماهواره‌ای پیشرفته از لحاظ امکانات و مزایا می‌تواند با ردیاب آهن‌ربایی نظامی مورد مقایسه قرار گیرد. دستگاهی پیشرفته با امکانات عالی که علاوه ‌بر ضدآب و ضد ضربه بودن، برد بالا و باتری قدرتمندی دارد بنابراین این ردیاب پیشرفته از هم‌رده های خود خیلی قوی‌تر است. به دلیل ‌همین کارایی‌های فوق‌العاده‌ای که دارد در جرگه محبوب‌ترین ردیاب‌های دنیا قرار گرفته ‌است.

ردیاب ماهواره‌ای با سیستم دزدگیر جی‌پی‌اس مجهز شده است که امکاناتی نظیر ردیابی آنلاین و آفلاین، خاموش کردن خودرو از راه دور، ثبت مسیرهای پیموده شده خودرو به مدت ۳ سال، سیستم شنود قوی برای صدای داخل کابین، هشدار باز بودن درهای خودرو، هشدار روشن خاموش شدن خودرو، اخطار برای اصابت ضربه به ماشین و تصادف می‌باشد.

مزایای ردیاب خودرو به این‌جا ختم نمی‌شود و ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری وجود دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:

مهم‌ترین و کارآمدترین امکانات ردیاب ماهواره‌ای خودرو سیستم شنود و امکان خاموش کردن خودرو از راه دور است. پس‌از نصب ردیاب ماهواره‌ای خودرو در موقع سرقت احتمالی خودرو تنها به فاصله ارسال یک پیامک می‌توانید خودرو را در هر فاصله‌ای که باشد خاموش کنید. این ویژگی امنیت تمام کمالی به خودروی شخصی شما می‌دهد. علاوه‌ بر این قابلیت شنود صدای داخل کابین خودرو نیز به ردیابی سریع سارقان کمک می‌کند و به‌سرعت می‌توانید موقعیت خودرو را بیابید. با نصب ردیاب‌ حرفه‌ای امنیت اتومبیل تا ۹۰ درصد افزایش می‌یابد.

آیا دزدگیر ماهواره‌ای نیاز به سیم‌کشی دارد؟

ردیاب و دزدگیر ماهواره‌ای برای فعال شدن باید با سیم کشی به باطری خودرو متصل شود اما این دستگاه  باتری داخلی با ظرفیت مناسب دارد و در صورت قطع ارتباط احتمالی با منبع برق ماشین تا ۷۲ ساعت می‌تواند فعال باشد. ردیاب حرفه‌ای علی‌رغم کارایی گسترده‌ای که برای مالکان خودروهای شخصی دارد اما برای شرکت‌های حمل ‌و نقل و ترانزیت کالا اهمیت بیشتری دارد.

این شرکت ها می توانند به کمک ردیاب بر عملکرد رانندگان خود نظارت داشته باشند. در صورتی که سرعت خودروهای سبک یا سنگین از حد مشخص شده بیشتر شود ردیاب هشدار می دهد. در موارد دیگر مسیرهایی توسط شرکت برای دستگاه ردیاب تعریف می شود و پس از آن چنانچه راننده از محدوده های مشخص عبور کند مدیران شرکت به سرعت اطلاع پیدا می کنند.

ردیاب ماهواره ای خودرو ابعاد خیلی کوچکی داشته و کاملا مخفی است. این دستگاه کوچک را می توان در قسمت های مختلف کابین خودرو مانند داشبورد، زیر فرمان، سقف اتومبیل یا هر جای امن دیگر نصب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.